رامبد جوان نه انگیزه مالی دارد نه دیده شدن!

و این یعنی یک تهدید نه یک فرصت برای تلویزیون تا عزم خود را جزم کند برای پرورش چهره های نو!






منبع
آیا این خبر مفید بود؟

در هفته‌های گذشته و پس از پست اعتراضی رامبد جوان بخاطر اتفاقات اخیر، بازهم شایعه قطع جوان با تلویزیون داغ شد.

تلویزیون باید به جای سپردن زمام اجرا به بازیگرانی چون مهران رجبی و  یا بشیر حسینی ها  که انصافا اشتباه است به چهره های جدیدی که می توانند جایگاه اجرای متفاوت و پرطرفدار رسانه ملی  را دوباره به روزهای اوج برگردانند اعتماد کنند.

امروز رامبد جوان نه انگیزه دیده شدن دارد و نه پول پس طبیعی است می تواند برای تلویزیون ناز مفصل کند اما فراموش نکنیم کارگردان فیلم نگار در اقدامی کاملا حرفه ای در همین خندوانه کاری کرد کارستان و با معرفی چهره هایی مستعد هم فردای تلویزیون را تضمین کرده و هم جای خالی خودش را در شبکه نسیم پر کرده است. پس حالا نوبت مدیران رسانه است تا جسارت کنند و با فرصت دادن به چهره های طناز و مستعد که دست پرورده خود رامبد جوان هستند و در مکتب او کار آموزی کردند جریان جدیدی از برنامه سازی را در شبکه نسیم و دیگر شبکه های تلویزیون راه بیاندازند تا هم اتفاقی انگیزشی را رقم بزنند و هم فرصتی بدهند تا رامبد جوان ها هم بروند و تازه نفس و پر انرژی بازگردند.


در نهایت و درست در زمانی که قراربود رامبد جوان پروژه بزرگ خود را برای شبکه نسیم در قشم کلید بزند، آن را متوقف کرد تا این شایعات به حقیقیت نزدیک‌تر شوند و حالا می‌شود با اطمینان بیشتری گفت که دیگر قرار نیست از این پس رامبد جوان با تلویزیون همکاری کند.

بخوانید:  شهروندان اردبیلی به علت بارش سنگین برف از سفرهای غیرضروری خودداری کنند