راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تقویت صلابت واقتدار نظام شد/ رابطه با چین به اقتصاد کشور کمک می کند

انتهای پیام





نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تسلیت درگذشت محمدجواد ربانی گفت: مرحوم ربانی جزو زندانیان سیاسی قبل از انقلاب بود که مورد شکنجه ساواک نیز قرار گرفت و در دوران دفاع مقدس هم به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و از خداوند متعال مسئلت می کنیم با شهدا محشور شود.

photo_2022-12-30_14-25-59

عابدینی افزود: در راهپیمایی 22 بهمن همه گروهها حضور یکپارچه داشتند که بیانگر وحدت همه اقشار بود و دهه هشتادی ها و نودی ها نیز در کنار بزرگان و سالخوردگان حضور پیدا کردند و دشمن نا امید شد و ما هم خدا را شاکریم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر مردم بصیر و آگاه کشورمان پشتیبانی خود از نظام را نشان دادند و با درک درست از شرایط حساس کنونی به میدان آمدند و با خلق حماسه ای دیگر در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت و انسجامرا به نمایش گذاشتند.

photo_2022-12-30_14-27-07

آیت الله عابدینی تصریح کرد: چین هم که مانند ما از سوی آمریکا تحریم شده، ظرفیت اقتصادی و تجاری بالایی دارد که با توسعه روابط بازرگانی با این کشور می توانیم به دستاوردهای خوبی برسیم.

آیت الله عابدینی با اشاره به سالروز گشایش سفارت فلسطین در کشور همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سفارت فلسطین در مکان سفارت رژیم منحوس صهیونیستی استقرار یافت و اهتزاز پرچم فلسطین برای مسلمانان بسیار روحیه بخش بود.


آیا این خبر مفید بود؟



منبع به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزارشد با تبریک مبعث رسول گرامی اسلام (ص) اظهارداشت: باید کمک کنیم تا رعایت تقوا و پرهیزگاری در جامعه ترویج شود تا بتوانیم آسیب ها را کاهش دهیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: دشمن هر گاه ببیند مردم در صحنه هستند از موضع خود عقب نشینی می کند و امروز پس از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شاهد عقب نشینی دشمنان از موضع گیری های آنها هستیم.

وی در ادامه گفت: وقوع زلزله در خوی آسیب های جدی به هموطنان ما وارد کرد که همه وظیفه داریم به مردم آسیب دیده کمک کنیم ودر کنار آن با نگاه انسان دوستانه به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هم کمککنیم ود خصوص آنها بی تفاوت نباشیم.

راهپیمایی 22 بهمن موجب تقویت صلابت و اقتدار نظام شد

امام جمعه قزوین ضمن شکرگزاری بابت بارشها اخیر بیان کرد: پس از چندسال خشکسالی شاهد نزول رحمت الهیی بودیم و امیدواریم در سال آینده فصل کشاورزی خوبی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه سالروز شهادت آیت الله محلاتی و یارانش که نماینده امام خمینی (ره) در سپاه پاسداران بودند را گرامی داشت و در خصوصشیطنت های انگلیس افزود: کودتای انگلیسی رضا خان در سال 1299 اتفاق افتاد و این کشور استعماری در طول تاریخ خسارت های اقتصادی بسیاری به ملت و کشور ما وارد کرده و باعث کشته شدن میلیون ها نفر بخاطر قحطی مصنوعی و ایجاد بیماری شده و جا دارد دولت برای بازپس گیری حقوق ملت از انگلیس اقدام قانونی کند.

بخوانید:  ایران گفتمان جدیدی در غرب آسیا بوجود آورد/ اسرائیل با حضور در آذربایجان می‌خواهد نفس خود را پشت سر ایران نگه دارد

photo_2022-12-30_14-25-28

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به چین اظهارداشت: غرب زده ها و غربی ها از این تعامل بسیار عصبانی هستند زیرا می خواهند با تحریم ما را شکست دهند اما وقتی می بینند برای آن راهکار داریم، عصبانی می شوند و توطئه می کنند.