راه اندازی کمپ بین‌المللی جودو در لرستان / جودو در سطح روستا ها توسعه یابد

رئیس فدراسیون جودو خواستار این شد که در سطح روستاها، فعالیت‌های ورزش جودو شدت بیشتری داشته باشد و ورزش روستایی مورد توجه جدی‌تری قرار گیرد.





منبع

میراسماعیلی گفت: ما باید تلاش کنیم استان لرستان، داور بین المللی جودو به کشور تحویل بدهد و در این زمینه کمبودهایی داریم که بایستی رفع شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از لرستان ؛  آرش میر اسماعیلی در نشست انتخابات هیات جودو استان لرستان که روز شنبه، 28 آبان‌ماه برگزار شد،اظهار کرد: برای اولین بار در سطح کشور، کمپ بین‌المللی جودو در استان لرستان ایجاد می‌شود که البته باید از استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان تشکر کنم.

رئیس فدراسیون جودو گفت: برای اولین بار در سطح کشور، کمپ بین‌المللی جودو در استان لرستان راه اندازی می شود.

رئیس فدراسیون جودو تصریح کرد: لیاقت و شایستگی استان لرستان در زمینه ورزش جودو، بسیار بالاست؛ لرستان، قهرمانان ارزشمندی در جودو تحویل کشور داده است که در آینده نیز همین‌گونه خواهد بود.

او بیان کرد: بخش دیگری که نیازمند تلاش مضاعف است تربیت مربیان بین‌المللی در استان است؛ لرستان باید مربیان تراز بین‌المللی در زمینه ورزش جودو داشته باشد.

انتهای پیام





او خاطر نشان کرد: لرستان این پتانسیل را دارد که در سطح کشور همیشه، در جودو، اول باشد.

میراسماعیلی همچنین عنوان کرد: باید بتوانیم باشگاه‌های جودوی روستایی را در سطح استان فعال کنیم.

راه اندازی کمپ بین‌المللی جودو در لرستان /  جودو در سطح روستا ها توسعه یابد
آیا این خبر مفید بود؟

او افزود: تعداد شش اردوی تیم ملی جودو به میزبانی لرستان برگزار شده است که گویای توانمندی استان لرستان در زمینه فعالیت‌های ورزش جودو است و هیئت جودو استان لرستان یکی از هیات‌های برتر کشور از نظر ارزیابی عملکرد است.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف