راویان دانش آموزی پیشرفت ایجاد می شود/ معرفی دانش آموزان به مراکز دانش بنیان و شناسایی استعدادهای برتر

 وی درباره اردوهای پیشرفت خاطرنشان کرد: اردوهای پیشرفت به صورت منطقه ای، استانی و ملی طراحی شده و از استانها مقاصد گردشگری اعم از مراکزعلمی وپژوهشی، مراکزصنعتی ومعدنی، مراکز پدافندی، پارک های علم و فناوری ومراکز تاریخی وتمدنی را در منطقه و استان خود شناسایی کنند و در کشور هم ستاد آموزش وپرورش مقاصد گردشگری را شناسایی و احصا کرده است؛ با توجه به  وضعیت اعتباری و امکانی مدارس برای بازدید به مقاصد گردشگری، پیشرفت گردی و به مراکزموجود در منطقه دعوت می شوند.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: شبکه ای به عنوان راویان دانش آموزی پیشرفت ایجاد می شود تا دانش آموزان به مراکز دانش بنیان معرفی و مراکز از این دانش آموزان حمایت کرده و با شناسایی استعدادها و علاقه مندی دانش آموزان، آنها را برای همکاری جذب کنند.


|





منبع

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: 27 هزار تماس موفق در سامانه 1570 کل کشور درسه ماهه گذشته وجود داشته و از این تعداد 19 هزار تماس خود دانش آموزان بوده که مسائلی از جمله مشکلات آموزشی، ارتباط با خانواده و دوستان و آسیب های اجتماعی رخ داده، بوده است، همچنین  تعداد 4 هزار عدد از تماس ها از طرف اولیاء، اطرافیان و بستگان دانش آموزان بوده است.


راویان دانش آموزی پیشرفت ایجاد می شود/ معرفی دانش آموزان به مراکز دانش بنیان و شناسایی استعدادهای برتر

نمایشگاه دستاوردها و طرح های پژوهشی برتر دانش آموزان سمپاد

وی ادامه داد: اگر سوالات فوریتی باشد، جواب ها و پاسخ های کوتاه از طریق مشاورین دریافت می کنند و اگربه نیاز مشاوره داشته باشند، آنها را به مراکز مشاوره ای آموزش وپرورش ارجاع می دهند تا به صورت حضوری در مراکز مشاوره بیایند و مشکل خودرا در این مراکز حل کنند.

بخوانید:  تعیین سقف قیمت، اروپای بی گاز را نجات نخواهد داد/ اتکای ۴۰ درصدی اروپا به گاز روسیه به ۸ درصد تنزل پیدا کرده است