رتبه برتر مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در زمینه ترویج هوش مصنوعی

آیین تجلیل از برند‌های برتر ملی و فراملی در انقلاب چهارم صنعتی برگزار شده و از حسن قدیری، مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان مدیر نمونه در زمینه ترویج هوش مصنوعی درصنایع تقدیر شد.

حائز اهمیت است، هوش مصنوعی یک فناوری بسیار پیشرفته است که می‌تواند تحولات بزرگ را مخصوصا دربخش صنعت ایجاد کند به همین دلیل انتظاراتی که می‌توان ازسیستم داشت، افزایش بهره وری، سودآوری و کاهش هزینه‌ها و پیش بینی در موارد مختلف است.



منبع

رتبه برتر مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در زمینه ترویج هوش مصنوعی

به گزارش خبرگزاری برنا،، انجمن توسعه بهره وری ایران با همکاری و حمایت کمیسین ملی یونسکو ایران با هدف معرفی برند‌های خوشنام و صاحب سبک کشور در دو بخش برند‌های برتر ملی و برند‌های برتر فراملی در انقلاب چهارم صنعتی، آیین تجلیل از برند‌های برتر ملی و فرا ملی را هفته دوم اسفند ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار کرد.

درمتن این لوح تقدیر آمده است، به نشانه قدردانی ازتلاش‌های ارزشمند مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان لوح تقدیر منتخب در آئین تجلیل ازبرند‌های ملی و فرا ملی به ایشان اهداء گردید.

در آئین تجلیل ازبرند‌های برتر ملی و فرا ملی، مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان به دلیل مشارکت و تلاش‌های ارزشمند در زمینه ترویج اندیشه ناب، برند سازی جهانی، اقدامی در خور تحسین و زمینه ساز فرهنگ برند سازی درصنایع پیشرو در زمینه هوش مصنوعی مفتخر به لوح تقدیراین همایش شد.

بخوانید:  تصاویر دیگری از لحظه شلیک موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران به مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی