رسیدگی به مطالبات مردمی اولویت فعالیت مدیریت شهری

بر اساس این گزارش، با توجه به نگاه ویژه سید مرتضی روحانی شهردار منطقه۶، نسبت به #بررسی_مشکلات_و_درخواست_های_شهروندان و پیگیری‌های مقتضی نسبت به مطالبات آنها، ملاقات‌های عمومی و بی واسطه مدیران شهرداری منطقه شش دوشنبه هر هفته در شهرداری منطقه برگزار می‌شود و در همین راستا، دستورات لازم در خصوص مطالبات شهروندان توسط شهردار منطقه و معاونین مربوطه صادر می‌گردد.

انتهای پیام/



منبع

در این جلسه که در دفتر شهردار منطقه۶ برگزار شد، درخواست‌های شهروندان مورد بررسی قرار گرفت و شهردار منطقه دستوراتی جهت رفع مشکلات مربوطه صادر کرد.

 شهردار منطقه۶، در این دیدار مردمی پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌ها و دغدغه‌های شهروندان را جزو اولویت‌های مدیریت شهری دانست و افزود: در هر جایگاه و مسئولیتی قرار داریم باید تلاش کنیم نیاز‌ها و خواسته‌های شهروندان را برطرف کنیم و مدیریت شهری شهر تهران در این دوره نگاه ویژه‌ای به دیدار‌های مردمی با هدف رفع مشکلات و اجرای درخواست‌های شهروندان دارد.

گفتنی است: شهروندان منطقه می‌توانند جهت دریافت وقت ملاقات با شهردار منطقه مرکزی شهر تهران در ساعات اداری به اداره روابط عمومی شهرداری منطقه واقع در یوسف آباد، میدان سید جمال الدین اسدآبادی، ساختمان شماره دو مراجعه کنند.

وی افزود:رسیدگی به مطالبات مردمی اولویت فعالیت مدیریت شهری در این دوره است.

 به گزارش خبرگزاری برنا، شهردار منطقه در این دیدار گفت: ملاقات مردمی بهترین مسیر برای پیگیری درخواست شهروندان و اجرای آن توسط خدمتگذاران در مدیریت شهری است.

بخوانید:  کلاف همچنان سردرگم کنکور!/ داوطلبان گرفتار تصمیم‌های بی برنامه شده‌اند؟