رفع موانع 10 هزار و 259 واحد تولیدی توسط دستگاه قضایی

معاون قضایی دادستان کل کشور اظهارداشت: از ایده ها و راهکارهای تولیدکنندگان برای حل مشکلات بخش تولید استفاده می کنیم تا به اشتغال و اقتصاد کشور کمک شود.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

انتهای پیام





وی بیان کرد: این جلسات در دستگاه قضایی به نحوی برگزار می شود که گره گشا باشد و خوشبختانه به دستاوردهای بسیار خوبی هم رسیده ایم.

 وی تصریح کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی با حضور معاون قوه به طور مستمر رصد و پیگیری می شود و قرار است در نشست آینده ستاد مسایل و مشکلات شرکت های دانش بنیان مورد بررسی قرار گیرد.

معاون قضایی دادستان کشور یادآورشد: در دستگاه قضایی حامی تولید و تولیدکننده واقعی هستیم اما گاهی اوقات برخی افراد به نام تولیدکننده تسهیلات را در بخش های غیرتولید استفاده می کنند و یا به تعهدات خود عمل نکرده و اقساط را پرداخت نمی کنند و چندین بار مهلت می گیرند اما همچنان از پرداخت مطالبات بانکی سرباز می زنند که این رویکرد مورد پذیرش نیست و با آن برخورد می کنیم. 

photo_2023-01-29_21-35-55

این مسئول اضافه کرد: همچنین 528 شرکت تولیدی را که تعطیل شده و یا دچار رکود بود را احیا کرده ایم که 41 شرکت آن در استان قزوین مستقر بوده است.

جمادی بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده توانسته ایم موانع بیش از 10 هزار و 259 واحد تولیدی را در کشور برطرف کنیم که 473 شرکت در استان قزوین مستقر هستند.

بخوانید:  بررسی میدانی دادستان مرکز استان از نحوه اجرای طرح نور در گرگان

در ادامه از مدیران شش واحد صنعتی شاخص استان قزوین تجلیل شد.

photo_2023-01-29_21-35-41

وی گفت: در کنار ستاد اقتصاد مقاومتی، شورای حفظ بیت المال را هم داریم که باید به طور متوازن به وظایف قانونی خود عمل کرده و از اموال دولت صیانت کنیم لذا با کسانی که اهلیت در تولید را ندارند و بخواهند حقوق دولت را تضییع کنند برخورد می کنیم.

علی جمادی در این نشست اظهارداشت: با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه تلاش می شود با هماهنگی لازم بتوانیم به رفع موانع تولید کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ نهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان عصر یکشنبه با حضور علی جمادی معاون قضایی دادستان و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی کشور، مظفری مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رجبی دادستان، شعبانی رئیس کل دادگستری، رحمانی معاون اقتصادی استانداری و تعدادی از تولیدکنندگان در دادسرا تشکیل شد.

در این نشست فراهانی تولیدکننده از کشور عمان، یک تولید کننده از کشور ترکیه و وقاری از شرکت بلورک البرز، موسوی از شرکت بل، نوروزیان از شرکت آسا، ایمان زاده از آزاد فیلتر مشکلات خود در خصوص برخورداری از معافیت مالیاتی، رفع تعهدات ارزی، ترخیص کالا از گمرک بندرعباس، رفع توقیف سند املاک مشکلات خود را مطرح کردند و خواستار حل آنها شدند.


آیا این خبر مفید بود؟