رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب بر اثر بارندگی های اخیر در شهر ایلام


رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب بر اثر بارندگی های  اخیر در شهر ایلام

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام گفت: در پی بارندگی های اخیر و آبگرفتگی معابر با همت و تلاش شبانه روزی اکیپ رفع اتفاقات فاضلاب آبفا شهرستان ایلام ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در سطح شهر ایلام رفع گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ “محمد محمدی” با اشاره به اینکه گرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب یکی از مشکلات اصلی در زمان بارندگی  می باشد، در خصوص علت اصلی بروز اینگونه حوادث در شبکه فاضلاب افزود: شبکه جمع آوری فاضلاب شهری صرفا برای جمع آوری فاضلاب خانگی طراحی و اجرا شده است.

وی اظهار داشت:عدم گنجایش مناسب جداول برای هدایت آب های سطحی و اتصال غیر مجاز جداول به شبکه های جمع آوری فاضلاب باعث آبگرفتگی معابر و ورود روانابهای سطحی حاوی مواد جامد به داخل شبکه جمع آوری فاضلاب می شود، و با ورود به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب در برخی منازل و خیابان ها می شود که می طلبد شهرداری ایلام با بررسی و طراحی سازه های انتقال آب این مناطق که در بارندگی‌های شدید مشکلات عدیده‌ای برای همشهریان عزیز بوجود می‌آورد جلوگیری کند.

 مدیرعامل شرکت آبفای ایلام تصریح کرد: در بارندگی اخیر حدود ۳۲ مورد رفع انسداد در شبکه شهرهای استان انجام گرفته و اکیپ های اجرایی نیز در این زمینه آماده بکار هستند تا در صورت بروز حادثه نسبت به انجام عملیات اجرایی اقدام کنند.



منبع

بخوانید:  ژانر تاریخی گران اما شیرین!