رمز ارز ریپل طی 24 ساعت گذشته 1 درصد افزایش قیمت داشته است

1

به عنوان مثال، برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل شرکت CNBC در مصاحبه اخیر خود به CNBC گفت که انتظار دارد این پرونده تا پایان نیمه اول سال 2023 یا حداکثر تا پایان سال به پایان برسد. او با تاکید بر اعتماد ریپل به موقعیت خود گفت: “من نسبت به قانون و واقعیت ها احساس بسیار خوبی دارم.”

جالب اینجاست که دیروز اخباری در مورد پیشرفت دیگری به ارمغان آورد که ممکن است نشان دهد Ripple شانس واقعی برای برتری در مورد خود دارد. به ویژه، در درخواست تجدیدنظر LBRY علیه پیروزی SEC در پرونده خود با تنظیم کننده اوراق بهادار، یک قاضی تأیید کرد که فروش و معامله شخص ثالث LBC (یعنی در بورس) به منزله فروش اوراق بهادار ثبت نشده نیست.

این برای ریپل بد خواهد بود، حداقل تا آنجا که پرونده را بسیار طولانی تر می کند، به طور بالقوه تا سال 2024 و پس از آن. این بدان معناست که برزخ XRP ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ قیمت رمز ارز ریپل در 24 ساعت گذشته 1 درصد افزایش یافته و پس از انتشار گزارش بازارهای Q4 ریپل به 0.402474 دلار رسیده است. سطح فعلی آن افزایش 3.5 درصدی در یک دو هفته و افزایش 18 درصدی در 30 روز گذشته را نشان می‌دهد، با آخرین گزارش ریپل نشان می‌دهد که در سه ماهه چهارم، کمی بیش از 220 میلیون دلار در XRP فروخته است، به کمک تقاضا برای نقدینگی درخواستی خود. تولید – محصول.

در همین حال، میانگین متحرک 30 روزه XRP (قرمز) در حال نزدیک شدن به 200 روزه (آبی) خود است، با یک متقاطع سیگنال یک رالی بالقوه شکست. البته، با باقی ماندن بازار گسترده تر در شرایط نامطمئن، همه چیز به راحتی می تواند به هر طرف پیش برود.

بخوانید:  سلاطین استتار در جهان+تصاویر

با این وجود، بسیاری از جامعه ارزهای دیجیتال معتقدند که Ripple یک مورد قوی دارد، در حالی که SEC یک مورد نسبتا ضعیف دارد. به طور خاص، ادعا می شود که تنظیم کننده اوراق بهادار نتوانسته است مشخص کند که Ripple چگونه یک “شرکت مشترک” – همانطور که در تست Howey توضیح داده شد – ایجاد کرده است که ارزش XRP را افزایش می دهد.

اگرچه ممکن است این موضوع به این سوال مربوط نباشد که آیا ریپل خودش اوراق بهادار ثبت نشده را در ابتدای راه‌اندازی می‌فروخت، با این وجود تأیید می‌کند که همه فروش ارزهای رمزنگاری شده به‌عنوان عرضه‌های اوراق بهادار ثبت‌نشده توسط رگولاتورها، مقامات و قضات ایالات متحده تلقی نمی‌شوند. به این ترتیب، احتمال خوبی وجود دارد که ریپل بتواند سود ببرد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

نمودار رمزارز ریپل یک آلتکوین را نشان می دهد که ممکن است در شرف افزایش باشد. پس از شروع کاهش به سمت 50، شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) در یک روز گذشته دوباره افزایش یافته است که نشان دهنده بهبود حرکت است.

همچنین تعدادی از احکام مثبت وجود داشته است که ریپل در یک سال گذشته به دست آورده است. این شامل حمایت دادگاه از حق خود برای ارائه یک دفاعیه عادلانه می شود و همچنین قاضی تورس به آن اجازه دسترسی به اسناد و ایمیل های مهم مربوط به سخنرانی سال 2018 توسط رئیس وقت ویلیام هینمن را می دهد.

در حالی که این نتایج مثبت به سختی قیمت XRP را کاهش داده است (حداقل در حال حاضر)، آنها نشان می‌دهند که تقاضا برای خدمات ریپل و XRP حتی با وجود درگیر شدن این شرکت در نبرد حقوقی طولانی‌مدت خود با SEC، قوی است. و با ورود این پرونده به مرحله پایانی خود، اگر ریپل نتیجه مثبتی را تضمین کند، چنین تقاضای می تواند به طور تصاعدی افزایش یابد.

بخوانید:  103 حزب و 20 ائتلاف برای شرکت در انتخابات تاکنون اعلام آمادگی کرده اند
انتهای پیام/





و این بسیار مهم است زیرا پرونده Ripple-SEC به پایان خود نزدیک می شود، چیزی که می تواند منجر به فروش خالص XRP شود.

با در نظر گرفتن همه اینها، ریپل در واقع شانس واقعی برای تضمین یک نتیجه مطلوب دارد، چیزی که تقریباً به طور اجتناب ناپذیر باعث افزایش قیمت XRP می شود. این احتمال وجود دارد که به راحتی از بالاترین قیمت فعلی خود یعنی 3.40 دلار که در ژانویه 2018 تنظیم شده بود، عبور کند.

با این حال، از نظر اصول بنیادی XRP، قطعاً در برخی مواقع یک رالی در کار است. همانطور که گزارش سه ماهه چهارم فوق الذکر مشخص می کند، محصول نقدینگی بر اساس تقاضا (ODL) ریپل، یک راه حل پرداخت های فرامرزی مبتنی بر XRP است که در حدود 40 بازار در سراسر جهان موجود است. به جذب کسب و کار ثابت ادامه می دهد.

پیش‌بینی قیمت XRP به‌عنوان محصول نقدینگی Ripple On-Demand از 200 میلیون دلار توکن فروخته شده XRP – پمپ XRP ورودی؟

از سوی دیگر، برخی از ناظران – حتی کسانی که از ریپل حمایت می کنند – 100٪ مطمئن نیستند که ریپل نتیجه مورد انتظارش را دریافت خواهد کرد. این شامل وکیل جان ای. دیتون می شود که در هفته گذشته پیشنهاد داد که ممکن است در چند روز آینده قضاوت خلاصه ای از پرونده دریافت نکند و در عوض ممکن است به هیئت منصفه کامل برود.

در واقع، ریپل نه تنها حدود 226.31 میلیون دلار فروش خالص XRP را در سه ماهه چهارم سال ثبت کرد، بلکه در سه ماهه قبل نیز 310.68 میلیون دلار را به ثبت رساند. به عبارت دیگر، علیرغم کشمکش های مستند ریپل با تنظیم کننده اوراق بهادار ایالات متحده، تقاضا برای XRP نسبتاً ثابت است.

بخوانید:  حواشی دربی 100/ همدردی عکاسان حاضر در آزادی با همکار رسانه ای/

از نظر اهداف بلندمدت، برخی از دارندگان به 10 دلار چشم دوخته اند که در نتیجه افزایش بیش از 2000 درصدی نسبت به سطح فعلی آن خواهد بود. این ممکن است بسیار جاه طلبانه باشد، اما در صورت پیروزی ریپل، زمینه برای این شرکت برای انجام کارهای بسیار بسیار بیشتر در سراسر جهان فراهم می شود.


آیا این خبر مفید بود؟

به همین ترتیب، جیمز کی فیلان، وکیل مستقر در ایالات متحده، در 20 ژانویه توییت کرد که “همه چیز در رابطه با این پرونده خلاصه شده است”، به این معنی که تنها کاری که برای ریپل و حامیانش باقی مانده است این است که منتظر قضاوت آنالیسا تورس باشند تا به یک قضاوت خلاصه دست یابند. .