روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مسئولین ودستگاه های اجرایی و مردم هستند

مدیرکل تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف هر سازمانی نیاز به یک سری ابزارها وتجهیزات از جمله ابزار رصد کننده، هشداردهنده، راهنما و غیره هست که این امر بر عهده روابط عمومی های سازمان است.

در جریان این نشست که با حضور “ایرجی” معاون توسعه امور ورزش، “شاکری فرد” سرپرست گروه ورزش بانوان، “آزاد” رئیس امور ادارات شرق تهران و “پیام نظر” سرپرست روابط عمومی، امروز(دوشنبه) در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد، “علی جوادی” به بیان مطالب و دیدگاه های خود پرداخت و گفت: روابط عمومی ها نقش پایه ای و اساسی در سطح ادارات وسازمان ها دارند و پل ارتباطی بین مسئولین ودستگاه های اجرایی و مردم محسوب می شوند.

مدیرکل همچنین افزود: روابط عمومی ها باید تحلیل گر و نقد کننده بر مبنای پیشرفت، بهسازی و مثبت گرایی و نه به سمت منفی گرایی باشند و در مسیری حرکت کنند که نشانگر نقش ورزش بر معیار امیدسازی و افزایش انگیزه و امید به آینده و تعیین راهبرد در حوزه رسانه باشند.

علی جوادی در نشست شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مسئولین ودستگاه های اجرایی و مردم هستند.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف


|

علی جوادی : روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مسئولین ودستگاه های اجرایی و مردم هستند

وی ادامه داد: روابط عمومی در وقوع اتفاقات می تواند نقش اصلاح کننده را در حرکت ساختاری سازمان داشته باشد. در حقیقت چشم بینا و گوش شنوای سازمان ها، روابط عمومی ها هستند و در اداره ما روابط عمومی ها در سطح اداره کل و شهرستان ها و هیات ها این نقش را ایفا می کنند.