روایتی متفاوت از سفر وزیر ارتباطات به روسیه

 





منبع

اینکه برخی رسانه‌های داخلی و خارجی، این همه زحمت و دستاورد ارزشمند وزارت ارتباطات را به خاطر یک عکس به حاشیه می برند، واقعا بی‌انصافی است.
اینکه برخی رسانه‌ها همسو با رسانه‌های معاند، این سفر را به صیانت و فیلترینگ ربط می‌دهند، تا دستاوردهای صادراتی جوانان نخبگان و متخصصین این کشور را پشت حاشیه‌سازی‌ها مخفی کنند، واقعا جای تعجب و تاسف دارد!
این افراد ظاهرا با ایجاد فرصت‌های صادرات تولیدات دانش بنیان ایرانی مشکل دارند و به هر بهانه‌ای، به دنبال تضعیف این اقدام شایسته هستند.

مهدی انجیدینی مدیرعامل پیام‌رسان ایرانی گپ در کانال شخصیش در گپ به تشریح فرامتن سفر وزیر ارتباطات به مسکو پرداخت

«وزارت ارتباطات با برنامه ریزی سفر روسیه با رویکرد گسترش صادرات فناوری و محصولات دانش‌بنیان ایرانی اقدام ارزشمندی انجام داد.
نکته بسیار مهم در این سفر، فرصت‌شناسی و انتخاب درست بازار هدف بود. روسیه یک بازار بسیار بزرگ با حدود ۳۰۰ میلیارد یورو واردات، در بهترین زمان، که آنها به دلیل تحریم آمادگی لازم برای پذیرش محصولات و تامین‌کنندگان جدید، را دارند.

ایران و روسیه

در این سفر تقریبا تمام شرکت‌هایی خصوصی که حضور داشتند توانستند قرارداد و یا تفاهم‌نامه‌هایی را برای شروع صادرات به روسیه با شرکت‌ها و مجموع‌های روس امضا کنند و این حاصل انتخاب زمان درست برای یک بازار مستعد توسط وزارت ارتباطات بود.

|

روایتی متفاوت از سفر وزیر ارتباطات به روسیه