روحیه مردم دورترین شهر گلستان بعد از سفر رئیس جمهور بی نظیر است

باشقره با اعلام اینکه برای اجرای انتخابات آمادگی کامل داریم و مشکل خاصی نیست، اضافه کرد: برای روستاهای صعب العبور هم تدارک ویژه برای حضور داشته‌ایم و ان شاءالله مشکلی پیش نخواهد آمد تا شاهد حماسه بزرگ مردم در ۱۱ اسفندماه توسط مردم شاهد باشیم.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، امان محمد باشقره‌ امروز ۹ اسفند در نشست مشترک ستاد انتخابات شهرستان با استاندار گلستان گفت: شهرستان مراوه‌تپه امروز و پس از سفر رئیس جمهور در روحیه‌ای بی‌نظیر به سر می برد.

فرماندار مراوه‌تپه از راه اندازی قرارگاه انتخاباتی در شهرستان مراوه تپه خبر داد و خاطرنشان کرد: این قرارگاه با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان و با حضور نیروهای مجرب و تخصصی تشکیل شده است تا هیچ یک از موارد و تمهیدات لازم در فرایند اجرای انتخابات فراموش نشود.

باشقره اظهار کرد: در این شهرستان به عنوان یک حوزه از حوزه های شرق استان ۳۹ شعبه در بخش مرکزی و ۳۳ شعبه در بخش گلیداغ مستقر شده است‌.

وی با بیان اینکه از میان ۷۲ شعبه اخذ رای در شهرستان مراوه تپه ۱۰ شعبه شهری و ۶۲ شعبه روستایی در نظر گرفته شده است، افزود: علاوه بر این همایش انتخاباتی نمایندگان فرماندار، کاربران و هیئت نظارت و اجرایی را برگزار و یک بار تمهیدات را مرور و به صورت آزمایشی اجرا کرده‌ایم.

بخوانید:  مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل شده است