روزهای خوب طلا /رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

بیت کوین نیز که روز چهارشنبه با کاهش قیمت مواجه شده بود، امروز مجددا به روند صعودی خود بازگشت و با افزایش قیمت بیش از 3 درصدی مجددا به کانال 28 هزار دلاری بازگشت. قیمت 29 هزار و 760 دلاری که امروز بیت کوین به ثبت رساند رکورد قیمتی 9 ماهه جدید بزرگ ترین رمزارز جهان به حساب می آید.

فدرال رزرو روز گذشته در پایان نشست دو روزه خود نرخ بهره را به میزان 25 صدم درصد افزایش داد. با اینکه بازارها احتمال توقف افزایش نرخ بهره را در همین جلسه می دادند و افزایش نرخ بهره شوک منفی به بازارها وارد کرد، اما سیگنال بانک مرکزی آمریکا مبنی بر احتمال توقف رشد نرخ بهره سبب رشد قیمت فلز زرد شد.

انتهای پیام/





منبع



همین موضوع نیز سبب شده بود تا نرخ سود اوراق قرضه آمریکا نیز کاهش پیدا کند و این موضوع نیز جاده صاف کن طلا برای رسیدن به مرز مهم 2 هزار دلاری بود.


|

روزهای خوب طلا /رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

پنج شنبه قیمت جهانی اونس طلا برای دومین روز متوالی رشد قیمتی بیش از 1 درصدی را به ثبت رساند و برای ساعاتی در روزی که گذشت به بالای مرز 2 هزار دلاری نیز صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ قیمت هر اونس طلا در ساعات پایانی روز پنج شنبه با افزایش 1.4 درصدی فاصله ای 3 دلاری با مرز 2 هزار دلاری داشت. مهم ترین دلیل افزایش نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی سیگنال فدرال رزرو مبنی بر پایان چرخه انقباضی توسط این نهاد بود.

بخوانید:  انتخاب روح الله لک علی  آبادی به عنوان نماینده حوزه انتخابیه دورود و ازنا

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف