رونمایی از دستیار خارجی مدنظر قلعه‌نویی؛ یک ایتالیایی گردن کلفت!

دستیار پیشنهادی و خارجی سرمربی تیم ملی یک مربی باسابقه ایتالیایی است.





منبع

تجربه بعدی مانیکونه حضور در سوئیس، همچنان به عنوان دستیار پتکوویچ بود که به مدت ۷ سال و ۷۸ بازی به طور انجامید. میانگین امتیازات سوئیس در این دوران ۵۱ درصد بود و در یورو ۲۰۲۰ هم این تیم توانست فرانسه را حذف کند و به نیمه‌نهایی برسد.

انتهای پیام/

گفتنی است فرزند مانیکونه  با نام کارلو، در تیم لوگانو بازی می‌کند و برادرزاده او، لورنزو هم بازیکن حرفه‌ای فوتبال است.

آخرین تجربه او هم حضور در بوردو در فصل ۲۲-۲۰۲۱ بود. باز هم به عنوان دستیار پتکوویچ برای ۲۵ بازی که بدترین آمار در آن ثبت شد و بوردو در این دوران تنها ۲۰ درصد امتیازات ممکن را کسب کرد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

رونمایی از دستیار خارجی مدنظر قلعه‌نویی؛ یک ایتالیایی گردن کلفت!

او پس از این تجربه به لاتزیو پیوست و دستیار پتکوویچ در این تیم شد. در ۸۱ بازی. لاتزیوی پتکوویچ در فصل اول در لیگ هفتم شد اما جام حذفی را بالای سر برد. در فصل دوم اما رتبه نهم پایان کار اینتری‌ها بود. هرچند که کادر فنی پیتکوویچ از ابتدای سال میلادی از این تیم جدا شده بود.


آیا این خبر مفید بود؟

شنیده شده آنتونیو مانیکونه ۵۶ ساله نام این دستیار است. فردی متولد شده در میلان و دارای مدرک پرو لایسنس یوفا. او در دوران بازی حرفه‌ای سابقه بازی در تیم‌‌های اینتر (دو مقطع)، اودینزه و جنوا در پست هافبک را دارد و یک بازی ملی هم در کارنامه‌اش در سال ۹۳ ثبت شده. مهم‌ترین افتخار او در دوران بازی کسب جام یوفا در فصل ۹۴-۹۳ است.

بخوانید:  ۵ درصد از منابع حاصل از کاهش مصرف گاز و برق به رسانه‌های فرهنگ‌ساز اختصاص یافت