رویداد رسانه ای «جام امید» در استان البرز برگزار می شود

انتهای پیام/



منبع

وی افزود: محتواهای تولید شده ی رسانه ای توسط هیئت داوران کشوری بررسی و پس از اعلام نتایج در آئین اختتامیه از برگزیدگان مرحله استانی تقدیر می شود و این عزیزان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی با دعوت از رسانه ها و فعالان مجازی جهت شرکت در رویداد «جام امید» و دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند به صورت انفرادی و  تیم های؛ سه نفره، پنج نفره اسامی خود را به دبیرخانه سازمان بسیج رسانه اعلام کنند.

نوروزی فر عنوان کرد: شاخص های ارزیابی آثار نیز شامل؛ حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی آثار، تعداد بازدیدها، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس العمل مخاطبان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، ابراهیم نوروزی فر اظهار کرد: رویداد «جام امید» با رویکرد تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی و ارائه گزارش خدمات دولت و پیشرفت های استان البرز در بخش های علمی، دانش بنیان، صنعتی، کشاورزی و سایر بخشها با هدف امید آفرینی در بین اقشار مختلف جامعه با محورهای جهاد تبیین، جهادخدمت رسانی، جهاد امیدآفرینی در البرز برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: جام امید در قالب تیتر، عکس، گزارش مکتوب، ایده‌پردازی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، پوستر ، اینفوگرافیک و کلیپ موبایلی برگزار می شود.

وی یادآور شد: علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سازمان بسیج رسانه استان البرز واقع در کرج چهارراه کارخانه قند فرهنگسرای کوثر مراجعه و یا با شماره تلفن 02632216580 تماس حاصل نمایند.

بخوانید:  سردار آزمون: از 15 سالگی زیر نظر قلعه‌نویی کار کرده‌ام

نوروزی فر گفت: در این رویداد فعالان رسانه ای و فضای مجازی به مدت ۲۴ ساعت در مکان ویژه برگزاری رویداد حضور دارند و در این بازه زمانی فرصت دارند تا با استفاده از گزارش عملکرد و پاسخگویی مدیران مذکور به اصحاب رسانه و طرح سوال و انجام مصاحبه های مختلف و تهیه محتوای مکتوب، دیداری و شنیداری به رقابت بپردازند و توانایی خود را در محتواهای فاخر رسانه ای و انتشار سریع و حرفه ای آن به نمایش بگذارند.