«رویش» بهمن سبز با نمایش «هیچکس منتظرت نیست»


|

«رویش» بهمن سبز با نمایش «هیچکس منتظرت نیست»

این عضو شورای صنفی نمایش با بیان اینکه برای اکران آثار در بستر پخش «رویش» مخاطب هدف موضوعیت دارد، اظهار کرد: ما در پخش «رویش» صرفا به دنبال اکران فیلم نیستیم بلکه با برگزاری رویدادها و نشست‌های نقدوبررسی قصد داریم آن را به مخاطب اصلی‌اش برسانیم و به خالقان آثار کمک کنیم تا ادامه مسیر خود را راحت‌تر طی کنند و بیشتر شناخته و دیده شوند.

وی با اشاره به اینکه پخش «رویش» از سال 1400 به صورت آزمایشی اجرا شد، گفت: ما در زنجیره توزیع سازمان سینمایی سوره در نخستین گام از طرح رویش، مستند «خون ریزی» ساخته محمد خوشدل‌فر از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ در چهار سینمای سپیده تهران، هویزه مشهد، ساحل اصفهان و سپهر ساری بصورت آزمایشی روی پرده رفت و در سه روز اکران شد. همچنین مستند «امیرکبیر در خون» را با توجه موضوع فیلم به صورت ویژه در شهر کاشان اکران کردیم که خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اکران‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده بود، با استقبال مخاطبان مواجه شد.

پخش «رویش» به عنوان یکی از طرح‌های جدید زنجیره توزیع سازمان سینمایی سوره به زودی فعالیت رسمی خود را با اکران مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» آغاز می‌کند.

بخوانید:  جایگاه پارک علم و فناوری قزوین را یک رتبه ارتقا می بخشیم





منبع

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف