رژیم صهیونیستی مشتری دریافت خدمات علیه جبهه مقاومت

 





در این مدل؛ طرف‌های ثالثی که مایل به حمایت و مداخله مستقیم در بحران اوکراین نیستند، از سوی سرشبکه‌ها ترغیب و گاه وادار می‌شوند تا در معامله با متحدان آشکار و سمپات‌های طرف اوکراینی؛ عواید و اقلام معاملات تسلیحاتی و غیرتسلیحاتی را به جبهه غرب و حامیان اوکراین اختصاص یا انتقال دهند.


|





منبع

برخی بررسی‌های کارشناسی در جامعه اطلاعاتی حاکی از آن بوده که احتمال ورود خواسته – ناخواسته شبکه تأمین مالی و تسلیحاتی جنگ اوکراین به معادلات منطقه‌ای منتفی نیست.


رژیم صهیونیستی مشتری دریافت خدمات علیه جبهه مقاومت

نباید از یاد برد که دوام تار عنکبوتی رژیم صهیونیستی در گرو تنش زایی و آتش افروزی است؛ صهیونیست‌ها با ایجاد حاشیه و تفرقه افکنی، خودشان را سرپا نگه می‌دارند، ولی امروزه کشور‌های منطقه تلاش می‌کنند از رژیم صهیونیستی فاصله بگیرند، زیرا متوجه آسیب‌های احتمالی از روابط با این رژیم منحوس شده اند.


به نظر می‌رسد که این شبکه به تدریج توسعه یافته و تقویت شود تا در سایر بحران‌ها نیز به عنوان برگ برنده آمریکا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

با توجه به برهم خوردن بازدارندگی به ضرر صهیونیست‌ها؛ تحلیل‌های طیف خاکستری نشان می‌دهند که غاصبان قدس شریف یکی از مشتریان پروپاقرص دریافت خدمات این شبکه علیه جبهه مقاومت و بویژه ایران اسلامی در مقاطع پیش رو خواهند بود.

اگر احیانا کشور‌ی بخواهد پایگاهی در اختیار اسرائیل قرار دهد تا علیه جمهوری اسلامی اقدام نظامی انجام دهد، با برخورد سخت و کوبنده روبرو خواهد شد.

بخوانید:  بازدید سرزده دادستان جدید بندرعباس از جایگاه های عرضه سوخت

شبکه مزبور تحت نظر آمریکا و انگلستان برای تأمین پول، تجهیزات، تسلیحات و اطلاعات علیه روس‌ها فعالیت می‌کند.


آیا این خبر مفید بود؟


به گزارش برنا؛ سعید شهرابی فراهانی تحلیل گرسیاسی، امنیتی، بین الملل و مدیر مرکز پژوهش و مطالعات انجمن بین‌المللی ضدصهیونیستی؛ برخی بررسی‌های کارشناسی در جامعه اطلاعاتی حاکی از آن بوده که احتمال ورود خواسته – ناخواسته شبکه تأمین مالی و تسلیحاتی جنگ اوکراین به معادلات منطقه‌ای منتفی نیست.

دشمن تلاش می‌کند با جنگ شناختی ذهن نسل‌های جدید را نسبت به حقایق موجود دچار اختلال ادراکی کنند، اما نبرد اصلی، نبرد برای آزادی فلسطین است. ما برای این نبرد کاملا آماده‌ایم و منتظر ساعت صفر هستیم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف