رینوجاب؛ اندیشه ای نو در جذب نیروی متخصص و فناور


|

رینوجاب؛ اندیشه ای نو در جذب نیروی متخصص و فناور

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جذب نیروهای متخصص، مستعد و کارآمد، یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان صنایع و کسب و کار است و از طرفی کارجویان در تلاش برای جذب شدن در شرکت ها و سازمان هایی متناسب با مرتبه تحصیلی و تخصصی خود هستند و فارغ التحصیلان نیز به دنبال توسعه مهارت و کسب تخصص در یک حرفه با هدف کارجویی اند.

بخوانید:  اتم ها به دنبال خلق نوآوری های اجتماعی/ نوپیا بخشی از زیست بوم نوآوری اجتماعی است

در همین راستا، هم پا با نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس ۲۰۲۲، نمایشگاه کار با عنوان «رینوجاب» با ایجاد فرصت‌ امکان ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان، آشنایی با مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان و شناسایی استعدادها و علایق کارجویان، ارائه فرصت‌های شغلی، امکان معرفی و ارتقای برند کارفرمایی، تسهیل فرآیند جذب و استخدام سازمان‌ها، برنامه ریزی شده است.


آیا این خبر مفید بود؟


رویداد «رینوجاب» برگرفته از رویدادهای با محوریت کار، افزایش نیروی متخصص، ایجاد اشتغال و ارتقا سرمایه انسانی در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری آذربایجان شرقی و شمالغرب کشور، رفع شکاف ایجاد شده بین آموزش تئوری، مهارت محور و کاریابی و پاسخ به نیاز نوآوری اجتماعی اجرا می شود.

این رویداد با دعوت از مدیران منابع انسانی شرکت های فناور و دانش بنیان، مدیران بخش خصوصی، مدیران منابع انسانی صنایع بزرگ استان و مدیران منابع انسانی SMEها (صنایع کوچک و متوسط) قصد دارد با ایجاد تعامل مشترک و ارتباط موثر بین کارفرما، کارجو و کاریاب گامی موثر در جهت رفع چالش های تامین نیروهای متخصص را برای صنایعی که به دنبال نیروی متخصص و کارآمد هستند ایفا کند.

رویداد «رینوجاب» با محوریت هم اندیشی مدیران صنایع مختلف استان و افزایش بهره وری شرکت های صنعتی در جهت جذب نیروی متخصص، ارتقا سرمایه انسانی در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری و پاسخ به نیاز نوآوری اجتماعی ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۱ در تبریز برگزار می شود.

این گزارش می افزاید، هم اندیشی مدیران صنایع مختلف استان در جهت جذب نیروی انسانی متخصص و افزایش بهره وری شرکت های صنعتی با جذب افراد متخصص درصنایع مرتبط  در زمره سرفصل های این رویداد است.

بخوانید:  صحنه‌هایی از رقابت غرورانگیز مبینا نعمت‌زاده در کسب دومین سهمیه بانوان تکواندوی ایران برای حضور در المپیک پاریس