«زخم کاری» به فصل چهارم رسید/ پایان فیلمبرداری در تیرماه



به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ در حال حاضر فصل سوم سریال «زخم کاری» با بازی جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور و با عنوان «زخم کاری: انتقام» در حال پخش ازپلتفرم فیلیمو است.

تصویربرداری فصل سوم به پایان رسیده و در حال حاضر عوامل تولید، مشغول فیلمبرداری فصل چهارم هستند. تا اواسط تیر ماه فیلمبرداری صحنه‌های داخلی در ایران تمام می‌شود و پس از آن، گروه تولید در صورت دریافت ویزای آلمان برای فیلمبرداری بخش‌های خارجی به این کشور سفر می‌کنند. 

براساس این خبر، اگر ویزای آلمان برای گروه تایید نشود، کشور دیگری برای تصویربرداری سکانس‌های خارجی در نظر گرفته می‌شود. همچنین بازیگر چهره‌ای به فصل چهارم اضافه نشده است.

«زخم کاری»، «زخم کاری: بازگشت» و «زخم کاری: انتقام» عنوان سه فصل از سریال مهدویان در شبکه نمایش خانگی است که فصل سوم آن، هم اکنون روز‌های جمعه ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

در خلاصه این فیلم که یادآور قصه سریال است، آمده: «میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه‌ای می‌شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع…، اما این تمام حقیقت نیست!»

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک بازیگران فصل گذشته «زخم کاری» بودند، چهره‌هایی که برخی از آنها مثل مهران غفوریان در نقش شفاعت و یا مرتضی امینی‌تبار در نقش میثم، پسر مالک گرفتار پایان پرخون این زخم شدند و در فصل جدید حضور ندارند.

بخوانید:  تداوم فعالیت معدنی در آبیک راه تنفس مردم را مسدود می کند / فرماندار جدید مانع فعالیت معدنی شود

انتهای پیام/



منبع