زمینه رونق اقتصادی در شهرستان جدید میرآباد فراهم است


به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان در جمع شهروندان میرآباد در مسجد جامع افزود: وجود بیش از ۴۰ هزار هکتار جنگل، منابع طبیعی برخوردار و غنی و نزدیک شدن به مرز، این منطقه را به یکی از شهرهای مستعد در ارتقای شاخص‌های توسعه ای در استان تبدیل کرده که باید از آن بهره‌ی بیشتری برد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

انتهای پیام

وی اضافه کرد: استقرار ادارت خدمات رسان با هدف کاهش فاصله محرومیت زدایی نسبت به سایر شهرهای استان هم یکی دیگر از برنامه‌های کاری ما در دوران پس از شهرستان شدن میرآباد خواهد بود که انشاالله موجبات رضایت مردم را فراهم کند.

معتمدیان با بیان اینکه انتظارت مردم منطقه با تبدیل شدن میرآباد به شهر نیز بیشتر خواهد شد، گفت: ایجاد زیرساخت‌های توسعه ای متناسب با شهر بودن میرآباد در دستور کار قرار گرفته و تلاش می‌کنیم در بخش‌های متخلف از جمله آبرسانی، مشکلات فاضلاب، راه‌های ارتباطی و روستایی انتظارات مردم را برآورده کنیم.

بخوانید:  اعزام اتوبوس آمبولانس اورژانس به محل حادثه محور قم گرمسار

استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دولت نیز براساس اهداف و وظایف خود سعی در عدالت توسعه و گسترش خدمات و منابع در سطح استان دارد و روند تبدیل شدن میرآباد به شهرستان هم با همین سیاست و پیگیری فراوان به نتیجه رسید.


آیا این خبر مفید بود؟