سازمان‌های مردم نهاد، از دولتی بودن بپرهیزند

وی اضافه کرد: به عنوان یک تجربه شخصی از سازمان‌های مردم نهاد درخواست دارم از دولتی بودن پرهیز کنند و خود را به بودجه دولتی متکی نکنند که این شرایط، آفتی در راستای اهداف اصلی سمن‌هاست.

معاون توسعه منابع و پژوهش مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، دولتی بودن را آفت سمن‌ها دانست و اظهار کرد: باید از این مورد فاصله گرفت و بتوان از موقعیت اجتماعی این گروه فعال و پویا بهره برد.


آیا این خبر مفید بود؟



سازمان‌های مردم نهاد، از دولتی بودن بپرهیزند

انتهای پیام





وی با بیان اینکه در کشورهای مختلف نیز تاثیر سازمان‌های مردم نهاد در جامعه نمود دارد، گفت: حتی سازمان های مردم نهاد در موضوعات سیاسی نیز در برخی کشورها، تاثیرات زیادی در پی داشته است.


حسن کلاشلو معاون توسعه منابع و پژوهش مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان هم در این کارگاه به بیان قدرت و اهمیت سازمان‌های مردم نهاد نیز اشاره و خاطر نشان کرد: سمن‌ها می‌توانند در بسیاری از مسائل اجتماعی تاثیرات مهمی در مشارکت اجتماعی و جلب دیدگاه‌ها و نظرات داشته باشند و اهمیت وجود آنها با توجه به فعالیت طیف مهمی چون جوانان بسیار مهم و غیرقابل انکار است.


|





منبع

کارگاه آموزشی جوانان و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان با موضوع کشورهای توسعه یافته با در حال توسعه با حضور رئیس و معاون توسعه منابع و پژوهش مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان بهمراه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با جمعی از نمایندگان و دبیران سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان استان برگزار شد.

بخوانید:  «فانوس دریایی» تومورهای سرطانی را تشخیص می‌دهد