سال 1402 سال افتتاح های کانون تهیه کنندگان است

photo_۲۰۲۳-۰۵-۲۹_۲۲-۴۵-۴۶

مدیر عامل کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری گفت: امروز ما در محضر فرهیختگان حوزه اصحاب فرهنگ و رسانه شاهد بودیم که از تهیه کنندگان با سابقه بیش از ۴۰ سال فعالیت در حوزه رسانه و تهیه‌کنندگان جوانی که کانون به عنوان یک خانه امید آغوش باز خود را به روی آنها باز کرده است، قدردانی شد و شاهد بودیم که از تهیه‌کننده‌ هایی باسن حدود ۲۵ سال عضو کانون هستند و به عنوان مستندسازان و فعالین در حوزه جبهه انقلاب اسلامی مستند های خوبی ساختند و جایزه های خوبی در جشنواره های مختلف کسب کردند نیز در کنار پیشکسوتان تقدیر شد. 


او ادامه داد: علاقمندان می توانند به شکل آنلاین و حضوری از طریق سایت کانون ثبت نام کنند. علاقمند برای این ثبت نام هزینه بسیار کمی را پرداخت می کنند که قابل قیاس با آموزشگاه های بخش خصوصی نیست. گواهینامه مشترک بین کانون تهیه کنندگان و وزارت ارشاد و سازمان فنی حرفه ای داده می شود که قابل ترجمه و قابل ارجاع به کشورهای اروپایی است.

امیرحسین خرمشاهی در پایان گفت: آموزشگاه غیر انتفاعی است و به دنبال تولید ثروت در حوزه فرهنگ و هنر است. همانگونه که سعید مقیسه و مهدی فرجی به عنوان رئیس هیئت مدیره وعده دادند در شش ماه دوم سال 1402جشنواره افتتاح خواهد شد و نکته مبارک و بسیار ارزشمند  افتتاح VOD کانون است که به دست تهیه کنندگان موثر در حوزه رسانه مدیریت خواهد شد.


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام/ 


سال 1402 سال افتتاح های کانون تهیه کنندگان است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ امیرحسین خرمشاهی مدیر عامل کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از مجله «دیداری نو» و تقدیر از جوان ترین و مسن ترین تهیه کنندگان کانون گفت: 

بخوانید:  فروش مرغ زنده در جام جهانی 2022 قطر

مجله فرهنگی هنری رسانه‌ای «دیداری نو» را در آستانه ولادت امام رضا (ع) افتتاح کردیم.  رونمایی از این مجله زحمت دوستان شورای کانون بود که همه از شورای تهیه کنندگان کانون، صاحب قلم و ایده هستند. دکتر رضا یعقوبی به عنوان مدیر اجرایی، دکتر سبطی به عنوان سردبیر، مریم خانم جلالی به عنوان مدیر  و همه اعضای سردبیری که لطف کردند در یک بازه زمانی سه الی چهار ماهه تحقیق و پژوهش کردند، راهبرد مجله و سبک حضورشان در حوزه رسانه های دیداری را ترسیم کردند.





منبع

مدیر عامل کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری بیان کرد: عناوینی چون کارگردانی، بازیگری، تدوین،تصویربرداری، فیلمنامه‌نویسی، عروسک سازی، صدابرداری، مجری گری، گویندگی، اجرای برنامه های زنده و … در آموزشگاه کانون برگزار خواهد شد.  کانون تهیه کنندگان گان تضمین می کند که در این آموزشگاه حداقل از هر دوره بین سه تا پنج نفر از میان کسانی که با نمره a پذیرفته شوند در صنعت رسانه استفاده شود.