ساماندهی پرداخت های بانکی به تحقق عدالت مالیاتی کمک می کند

|





منبع

321

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عزیزالله عباسپور مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در جلسه با اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی اظهار داشت: ساماندهی ابزار پرداخت های بانکی، راهکاری برای دستیابی به عدالت مالیاتی و شفافیت اقتصادی است.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی، مسائل و مشکلات مالیاتی جامعه پزشکی را مطرح کردند.

این مسئول تصریح کرد: بیشترین گزارش دریافتی از شهروندان درخصوص استفاده نکردن پزشکان از کارتخوان بوده که از طریق واحد پولشویی و فرار مالیاتی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

ساماندهی پرداخت های بانکی به تحقق عدالت مالیاتی کمک می کند

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: ساماندهی ابزار پرداخت های بانکی، راهکاری برای دستیابی به عدالت مالیاتی و شفافیت اقتصادی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین اظهارداشت: کتمان درآمد، جرم تلقی شده و مجازات کیفری دارد و کسانی که مرتکب فرارهای مالیاتی می شوند، علاوه بر وصول مالیات و جرایم، برای آنها پرونده قضایی تشکیل می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

عباسپور بیان کرد: سازمان امور مالیاتی در صورت لزوم، تمامی حساب های متعلق به پزشکان و دندانپزشکان را بررسی می کند و فقط اینگونه نیست که حساب های متصل به «پوز» بررسی شود لذا بر این اساس مبالغ کارت به کارت و واریز به حساب های دیگرنیز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

بخوانید:  ۵۳ درصد رشد تبادل تجاری بین ایران و بوسنی را شاهد بودیم

انتهای پیام

وی با اشاره به ضرورت اجرای قانون پایانه های فروشگاهی گفت: با اجرای قانون «پایانه‌ های فروشگاهی و سامانه مودیان» گام بسیار موثری در مسیر نیل به یک نظام مالیاتی هوشمند، کارآمد و شفاف برداشته خواهد شد.

4321

 

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف