ساپینتو حمایتم کرد من هم پاسخ این حمایت را می‌دهم/ از انتخاب استقلال راضی‌ام؟ صددرصد!

هافبک سابق صنعت نفت که در این بازی به عنوان یار تعویضی به میدان آمد، ادامه داد: کم کم به ترکیب اضافه شدم و خدا را شکر اعتماد به نفسم هم کم کم بالا می‌رود. در میانه میدان ترافیک وجود دارد و بازیکنان خوبی داریم. آقا روزبه کاپیتان دوم تیم است و در غیاب آقا سید نقش رهبری را ایفا می‌کند. در مجموع هم چشمی کم‌تر تعویض می‌شود. زبیر هم در این پست حضور دارد و از سال گذشته در استقلال بازی می‌کند. هر دو نفر هم از بازیکنان درجه یک فوتبال ایران هستند.

خبرنگار: علی رضایی

آیا او در استقلال فشار حضور در یک تیم پرطرفدار را حس می‌کند؟ پاسخ حامدی‌فر این‌گونه بود: استقلال بزرگترین تیم ایران است و من هم بازیکنی جوان. همیشه این فشار برای من به عنوان یک بازیکن جوان وجود دارد. بازیکنی که به استقلال می‌آید باید این فشار را تحمل کند زیرا هواداران از این تیم فقط برد می‌خواهند. باید این فشار تحمل شود.

حامدی‌فر درباره آمادگی خود و تلاش برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال گفت: از خودم راضی‌ هستم و خیلی تلاش می‌کنم تا بتوانم جایگاهم را میان بزرگان استقلال به دست بیاورم. آقای ساپینتو من را با تمام وجود حمایت می‌کند و یک نیم فصل من را حمایت کرد. من هم سعی می‌کنم پاسخ او را به بهترین نحو ممکن بدهم.

امید حامدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی مقابل پیکان اظهار داشت: درباره صحنه گل دوم باید توضیح بدهم که خیلی از دوستان اشتباه کردند و تصور داشتند من شوت را زدم که مظاهری گرفت و برگشتش به گل تبدیل شد. آن توپ را رضاوند زد. در نهایت البته مهم برد استقلال است که به دست آمد و همه از این مساله خوشحالیم. خدا را شکر که ۳ امتیاز را به دست آوردیم.

بخوانید:  امیرعبداللهیان خواستار همکاری کشورهای اسلامی برای پایان یافتن کشتار فلسطینی ها شد

امید حامدی‌فر پس از دیدار استقلال مقابل تیم فوتبال پیکان به بیان نظراتش در خصوص بازی و شرایط خود پرداخت.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع
آیا این خبر مفید بود؟

امید حامدی‌فر: ساپینتو حمایتم کرد من هم پاسخ این حمایت را می‌دهم/ از انتخاب استقلال راضی‌ام؟ صددرصد!