ستادهای مردمی “جلیلی” در خراسان رضوی راه اندازی شد


ستادهای مردمی جلیلی در خراسان رضوی راه اندازی شد

مسوول هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در خراسان رضوی گفت: فعالیت ستادهای مردمی انتخاباتی دکتر جلیلی در مشهد و سایر شهرستانهای استان فعال شده و ستاد مرکزی استان وظیفه هماهنگی میان این ستادها را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، مصطفی باقرزاده افزود: ستادهای انتخاباتی دکتر جلیلی فقط بر معرفی برنامه ها، عملکرد و سوابق این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تمرکز دارند و از تمامی قالب های فضای مجازی و انتشار مطالب نیز بهره خواهند گرفت.

وی گفت: فعالیت ستادهای جلیلی در خراسان رضوی مردمی است و همه اقدام های تبلیغی از جمله تولید بنر، پوستر، اعزام مبلغ، فضاهای گفتگو محور، برپایی ستادهای میدانی و مجازی توسط حامیان این نامزد انجام می شود.

باقرزاده با بیان اینکه ستاد مرکزی استانی قصد تصدی‌گری بر ستادهای مردمی را ندارد، افزود: ستاد مرکزی استان وظیفه هماهنگ کننده و نظارت بر فعالیت های ستادها طبق ضوابط را برعهده دارد.

مسوول هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در خراسان رضوی اظهار کرد: فعالیت ستادها دستکم در ۲۲ شهرستان آغاز شده و از سوی دیگر در حوزه اقشار، ستاد انتخاباتی حقوق دانان، مهندسان، پزشکان، اصناف، فرهنگیان، طلاب و ورزشکاران نیز در استان فعالیت خود را آغاز کرده اند.



منبع

بخوانید:  در دولت سیزدهم شاهد رشد ۱۹ درصدی ثبت سمن‌های جوانان بودیم