ستاد زراعت با هدف افزایش بهره وری تولیدات کشاورزی راه اندازی شده است

عطایی یادآورشد: قزوین قطب کشاورزی کشور است و در تامین امنیت غذایی نقش مهمی دارد و با توجه بیشتر به این عرصه و استفاده از روش های علمی و دانش بنیان می توانیم به تولیدات بیشتری دست یابیم و بهره وری را ارتقا بخشیم.

وی بیان کرد: بخش زراعت برای ما اهمیت دوچندان دارد و با برنامه ریزی در این عرصه تلاش می کنیم به دستاورد های خوبی درحوزه زراعت و کاشت و داشت و برداشت محصول برسیم. 


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با تشکیل ستاد زراعت و اتخاذ تصمیمات کارشناسی و علمی بدنبال افزایش دوبرابری تولید در واحد سطح در استان هستیم.

وی اظهارداشت: این رویکرد باید در همه محصولات استراتژیک رخ دهد و با رعایت الگوی کشت به چشم انداز ترسیم شده برسیم.


ستاد زراعت با هدف افزایش بهره وری تولیدات کشاورزی راه اندازی شده است





منبع

 

photo_2023-02-08_23-41-08


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ ستاد زراعت استان چهارشنبه شب با حضور علیرضا مهاجر معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، محمدحسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت الاسلام ولی الله مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و مدیران شهرستانها، مراکزخدمات کشاورزی و کارشناسان در سالن باغستان برگزار شد.

انتهای پیام

عطایی گفت: باید بدانیم چرا متوسط تولید گندم ۴ تن در هکتار و در سطح پایینی قرار دارد و با ارائه راهکارهای عملی مثلا افزایش مصرف کود و بذر مناسب و افزایش بهره وری میزان تولید گندم را به هشت تن در هکتار برسانیم.

بخوانید:  گولسیانی رسما پرسپولیسی شد

محمد حسین عطایی در این جلسه گفت: بمناسبت دهه مبارک فجر ۵۷ پروژه کشاورزی با ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در مناطق مختلف استان افتتاح شد که این طرح ها به تقویت امنیت غذایی کمک خواهد کرد.


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآورشد: با تشکیل ستاد زراعت در قزوین بدنبال این هدف هستیم تا با اتخاذ تصمیمات علمی و کارشناسی تولید در واحد سطح را دو برابر کنیم لذا به مباحث فنی احترام می گذاریم و با دقت آن را انجام می دهیم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف