سجده در نیوزیلند پرواز در شاهچراغ

یکی از دوستان این شهید ۳۹ساله نقل می‌کند که در سال‌های تحصیل فردی از هم دانشگاهی‌های ایشان به شوخی در نیوزلند به ایشان گفته بود: شما که اینقدر به نماز مقید هستید و در تمام نماز‌های جماعت نیوزلند شرکت می‌کنید، آخر در نماز شهید می‌شوید….


خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ چندروزی است که عده‌ای با الغا رسانه‌های غربی و فارسی به این تلقی رسیده‌اند که تحصیل در برخی دانشگاه‌های خاص کشور به تنهایی سبب نخبه شدن فرد می‌شود، البته در مورد همان دانشگاه‌های خاص هم امثال شهید رضایی ‌نژاد و شهریاری را جزو نخبگان حساب نمی‌کنند، شاید چون فحاش نبودند اما حالا جامعه علمی کشور یک شهید دیگر هم تقدیم انقلاب کرده است.


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام/





این مهندس جوان ایرانی که حالا باید وی را شهید معصومی صدا کنیم، در دوران زندگی خود موفق شده بود تا یک مدل ربات‌ماهی پیشرفته را  اختراع کند همچنین  مقالات علمی‌ وی در چند مجله و کتاب معتبر بین‌المللی به چاپ رسیده بود.

نهایتا این نخبه جوان ایرانی روز گذشته در حالی که برای مأموریتی نیروگاهی در شیراز حضور داشت، هنگام ادای فریضه نماز در راه خدمت به ایران و ایرانیان آسمانی شد.





منبع

چندروزی است که عده‌ای با الغا رسانه‌های غربی و فارسی به این تلقی رسیده‌اند که تحصیل در برخی دانشگاه‌های خاص کشور به تنهایی سبب نخبه شدن فرد می‌شود، البته در مورد همان دانشگاه‌های خاص هم امثال شهید رضایی ‌نژاد و شهریاری را جزو نخبگان حساب نمی‌کنند، شاید چون فحاش نبودند اما حالا جامعه علمی کشور یک شهید دیگر هم تقدیم انقلاب کرده است

بخوانید:  برنامه‌های تحول‌ آفرین در گچساران در سفر دور دوم دولت/ سیاسیون فضای استان را انتخاباتی نکنند


سجده در نیوزیلند پرواز در شاهچراغ

پیش‌بینی که درست بود و چندسال بعد به دست تروریست داعشی در حرم شاهچراغ محقق شد و این شهید والامقام به خیل شهدای انقلاب و ایران عزیز پیوست.

روایت زندگی جوان شهید نخبه ایرانی؛