سران قوا درباره طرح تقسیط بدهی مجدد بیمه ای کارفرمایان تصمیم گیری می کنند


آیا این خبر مفید بود؟

رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح تقسیط بدهی مجدد کارفرمایان مشکل خاصی وجود ندارد و اگر کارفرمایان در بدهی قبلی تقسیط انجام دادند و پرداخت صورت نگرفته می توانند با مراجعه مجدد تقسیط بدهی را انجام دهند اما این بار تفاوتی دارد که طبق قانون دوباره بدهی ها بروزرسانی می شود.


وی با اشاره به امهال بخشودگی جرایم بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی به دولت پیشنهادی را ارائه کرده است که درحال بررسی توسط سران قواست. پیشنهاد ما این است به شرطی که کارفرمایان بازنشسته های ما در 2سال گذشته از بخشودگی استفاده نکرده باشند و پایداری نیروها را داشته و نیرویی را بیرون نکرده باشند و یا دستور بازگشت به کار عده ای دیگر را داده اند از فرصت بخشودگی جرائم برای یکبار استفاده می کنند.

در گفت وگو با برنا:





منبع

رئیس سازمان تامین اجتماعی درپاسخ به سوالی مبنی براینکه چه مقدار از پرداخت بدهی تامین اجتماعی باقی مانده است گفت: بدهی ما بیش از 90 هزار میلیارد تومان بوده که 88 هزارمیلیارد تومان از این میزان بدهی انباشت سال 1934 تا 1400 به بانک رفاه بود که پرداخت و تسویه شد. بدهی ما به سایر بانک ها رقم قابل توجهی نیست و هرماه تسویه ها طبق روال انجام می گیرد.

بخوانید:  تجربه قلعه‌نویی به سود تیم ملی است/ پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

سران قوا درباره طرح تقسیط بدهی مجدد بیمه ای کارفرمایان تصمیم گیری می کنند

رئیس سازمان تامین اجتماعی در پایان تصریح کرد: ما 7 ماه را بدون تسهیلات گذراندیم و سعی می کنیم همین روش را که انباشت بدهی برای تامین اجتماعی ایجاد نشود را دنبال کنیم.


انتهای پیام/


|