سربازان گمنام امام زمان (عج) ستون امنیت کشور هستند

وی با قدردانی از تلاش و مجاهدت شبانه روزی نیروهای وزارت اطلاعات اضافه کرد: ماه های گذشته کشورمان در جنگ ترکیبی تمام عیار قرار داشت اما این نیروها با حرکت مبتنی بر علم و دانش و بدون برخورد قهری نسبت به آگاهی بخشی، مشاوره و راهنمایی این افراد اقدام کردند.

قاسمی فرزاد افزود: دستگیری به جای مچ گیری، توجه به سلامت اداری، حفظ و حراست از اموال مردم و دیگر مراقبت های امنیتی از دیگر ویژگی های این عزیزان به شمار می رود.

قاسمی فرزاد افزود: مجاهدان فعال در این وزارتخانه همچون سدی محکم جلوی اقدام های مخرب کسانی که قصد ایجاد اخلال در عرصه اقتصادی را دارند ایستاده اند و آنها همچنین مقابله با بیوتروریسم، رصد و مقابله با خرابکاری دشمن و کسانی که درصدد مخدوش کردن سلامت جامعه هستند را در دستور کار دارند.

 





استاندار همدان همچنین ایمان به خدا را عامل اصلی حرکت باصلابت سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و تاکید کرد: از خودگذشتگی، نیت پاک، خلوص نیت، مردمی بودن و تلاش برای حفظ اعتماد مردم از ویژگی های بارز کارکنان وزارت اطلاعات ایران اسلامی است.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) حافظان امنیت و آرامش مردم هستند که در کنار دیگر نیروها، سازمان ها و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی برای آسایش ملت ایران و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی تلاش می کنند.

استاندار همدان بیان کرد: کسانی امروز همسو با دشمن با استفاده از هر روزنه اقتصادی از جمله قاچاق کالا و ارز و خارج کردن کالاهای مورد نیاز مردم دنبال ایجاد مشکل و بر هم زدن نظم و انضباط اقتصادی هستند اما سربازان گمنام امام زمان (عج) بدون هیچ گونه توقع و پاداشی تلاش کردند تعادل بازار بر هم نخورد.

بخوانید:  بزرگترین ناقض حقوق بشر رژیم جنایت پیشه صهیونیستی است

وی اظهار کرد: نیروهای وزارت اطلاعات از دلدادگان به ائمه اطهار (ع) هستند که با عشق و علاقه تکالیف محوله را بیش از وظیفه ذاتی انجام می دهند و جان خود را برای خدمت به این نظام و انقلاب، حفظ و حراست از کیان اسلامی در طبق اخلاص قرار داده اند.

استاندار همدان یادآوری کرد: در ناآرامی چند ماه گذشته افرادی که از روی غفلت و ناآگاهی کارهایی کرده بودند با برخورد مهربانانه، ارشاد گرایانه و آگاهی بخشی سربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر نیروهای اطلاعاتی از مسیر اشتباه بازگشته و بسیاری از آنها ابراز پشیمانی کرده اند.


آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت به مردم استان همدان و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: این عزیزان بدون هیچ گونه چشمداشتی با تمام توان در راه حفظ و حراست از ارزش های اسلامی، تمامیت ارضی و حاکمیت ملی به صورت خاموش و بی نام و نشان تلاش می کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه رویکرد وزارت اطلاعات تنها امنیتی نیست، گفت: افزون بر این، سربازان گمنام امام زمان (عج) برای حفظ روابط اقتصادی در جامعه نیز نقشی فعال و تعیین کننده دارند.