سرقت گوشی تلفن همراه در حاشيه اتوبان 

همچنين سرهنگ گودرزي بيان داشت : متهم در بازجويي هاي اوليه به 9 فقره سرقت در شهرستان کرج و حاشيه آزادراه اعتراف کرد.

انتهای پیام/



منبع

فرمانده انتظامي شهرستان کرج از شناسايي و دستگيري سارق موبايل قاپ و کشف 9 فقره سرقت خبر داد و گفت: اين متهم با کمين در حاشيه اتوبان، تلفن همراه مسافراني که در کنار آزادراه با موبايل صحبت مي کردند را به سرقت مي برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سرهنگ “پيمان گودرزی ظهر امروز چهارشنبه اظهار کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت با شيوه گوشي قاپي در حاشيه آزادراه کرج-قزوين، شناسايي و دستگيري سارق به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت .

سرقت گوشی تلفن همراه در حاشيه اتوبان 

فرمانده انتظامي شهرستان “کرج”در خاتمه با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، گفت:  تعامل بين مردم و پليس موجب بوجود آمدن امنيت پايدار خواهد شد و از شهروندان مي خواهيم تا در اين راستا هرگونه موارد مشکوک از اقدامات مجرمانه افراد شرور و مجرم را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران انتظامي كلانتري 24 کمالشهر با اقدامات فني و تخصصي و راه اندازي گشت هاي محسوس و نامحسوس، سارق را که در اتوبان تهران کرج از ماشين هايي که در حاشيه اتوبان توقف ميکردند و گوشي سرنشينان آن را به سرقت ميبرد را حين فرار دستگير کردند.

بخوانید:  افزایش ارزش منطقه غرب آسیا با جنگ و بحران در اوکراین/ کشورهای سلطه‌گر همچنان محتاج منطقه غرب آسیا هستند