سرویس‌هایی برای سایت‌های تحریمی پرمخاطب راه اندازی شده است

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری برنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قصدی برای انتشار سایت سایت‌های تحریمی به صورت یکپارچه دارید تا جلوی سو استفاده برخی سایت‌ها و سرویس‌ها برای تخریب کشور گرفته شود؟، پاسخ داد: در حال حاضر ما سرویس‌هایی برای سایت‌های تحریمی پرمخاطب راه‌اندازی کردیم.  

وی افزود: یکی از مهمترین سرویس‌ 403.online است. الان ۵۰۰ الی ۶۰۰ سرویس و سایت اصلی در آنجا وجود دارد. اگر کسی چک کند، متوجه می‌شوند آن سایت تحریم است یا خیر.

به گزارش برنا؛ ۴۰۳ پلتفرمی برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان عزیز کشورمان هست که امروزه با انواع تحریم و اختلال توی توسعه پروژه‌های مورد نظرشان مواجهه هستند.

این پروژه توسط انواع پروتکل‌هایی که به کاربران ارائه می‌دهد این امکان را می‌دهد که هر کسی بدون داشتن هرگونه مشکل به کتابخانه‌ها و وبسایت‌هایی که برای توسعه نیاز دارد دسترسی داشته باشد.

وزیر ارتباطات در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تعداد این سایت‌ها روز به روز بیشتر می‌شود فکر خوبی است لیست سایت‌ها منتشر شود.

سرویس‌های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار به مرور زمان توسط خود کاربران کامل‌تر و تکمیل‌تر می‌شود تا تمام مشکلات این جامعه گرانقدر را رفع کند.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  ساخت ربات شناسایی ویژه مکان‌های خطرناک