سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف

اولین کاری که انجام میدین اینه که برای کارتان، حتماً قرارداد بنویسین. همون طور که گفتیم، از پیمانکار بخواهید تا جزئیات اجرایی کناف هم پیوست این قرارداد کنه و بر طبق همون عمل کنه. تا زمانی که جرئیات اجرا و متریال مشخص نیست، قرارداد نبندید. این گردو خاک در اکثر نقاط فضای منزل پخش می‌گردد و مشکلات زیادی را برای افراد در زمان نظافت و تمیز کردن آن به وجود می‌آورد. گاهی افراد مجبور می‌شوند کل خانه را تمیز کنند که این امر ممکن است بار مالی اضافه‌ای را به آن‌ها تحمیل نماید. نکته مهمی که باید برای نصب آن در نظر داست به انتخاب متریال مربوط می شود که اگر از نوع مرغوب و با کیفیت نباشند پس از مدتی ترک خوردگی و در نتیجه از بین رفتن زیبایی را به همراه خواهند داشت.

ارتفاع معمول و استاندارد سقف فضاهای مسکونی آپارتمانی، ۲.۸-۲.۷ متر است. اگر ارتفاع سقف پذیرایی شما کمتر از این عدد باشد یعنی سقف پذیرایی شما کوتاه تر از حد استاندارد است. نصب عناصر دیگر همچون لوستر بر روی سقف‌های کاذبی که از کناف تشکیل شده‌اند راحت‌تر است.

دلیل انتخاب همیشگی طرح کناف پذیرایی مستطیل شکل ، ابعاد معمول پذیرایی است. با توجه به نقشه سازه معمولا بخش پذیرایی به صورت مستطیلی در می آید و برای هماهنگی سقف با فضا معمولا انتخاب طرح کناف مستطیلی برای سالن های پذیرایی ایده آل است. طرح های یکپارچه که به صورت سراسری در سقف اجرا می شود و ساده است و جزء اصلی آن نورپردازی مخفی داخل اجرای کناف سقف سقف می باشد.

برای نصب یک تیغه جداکننده با سیستم کناف ابتدا یک پروفیل رانر به کف زمین و مقابل آن روی سقف نصب میکنیم. سپس به فاصله ۶۰ سانتیمتر داخل رانر نصب شده پروفیل های استاد را قرار میدهیم و در نهایت پانل را از دو طرف به پروفیل استاد پیچ میکنیم. برای سفارش محصولات کناف و درخواست خدمات اجرای کناف از طریق پل های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

بخوانید:  سوالات استخدامی کارشناس پرستاری تامین اجتماعی ۱۴۰۱ | soalattalayi

اینجا اولین جــایـیه که قیــمت کابینت ساز رو تضـمین میکنه

لیسه استیل، سنباده ماله ای، سنباده دسته دار، ماله استیل و ظرف تهیه بتونه برای اجرای این نوع سقف کاذب ضروری هستند. برای اجرای درست سقف کناف نیاز است تا شما ابزارهایی همچون تیغ برش، همزن رنگ، چکش پلاستیکی، غلتک سوزنی داشته باشید. همچنین ابزارهایی چون اره چاقویی، دستگاه برش طولی، پخ زن، دریل و گردبرد و در نهایت رنده را تهیه نمایید. تمامی ابزارهای ذکرشده وظایف خاصی را بر عهده دارند و نیاز است تا در زمان اجرا تمامی آن ها تهیه شوند و هیچ یک از آن ها از قلم نیفتند. مهندسان سازه باید بدانند که زمان اجرای کناف از چه ابزارهایی بهره ببرند و تهیه کدام یک از ضرورت بالایی برخوردار است. برای زیرسازی از کلیک و برای پر کردن آن از تایلهای گچی 60 در 60 استفاده می شود.

اولین ویژگی که برای این نوع سقف کاذب باید لحاظ کنیم مقاوم بودنش در برابر زلزله است. نحوه اتصال پانل‌ها به پروفیل‌ها به صورتی اجرا می‌شود که از قدرت و نیروی زلزله می‌کاهد و مقاومت ساختمان‌ را در برابر این بلای طبیعی افزایش می‌دهد. زمانی که وارد یک ساختمان می‌شوید اولین چیزی که نظرتان را به سمت خود جلب می‌کند چیست؟ بدون شک در ابتدا نگاهی به دکوراسیون داخلی آن می‌اندازید و از سقف تا کف آن را وارسی می‌کنید. از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه کناف کاری سقف ، نوع کناف مورد استفاده می باشد. همان طور که پیشتر نیز ذکر گردید کناف در انواع ساده، عایق رطوبت، عایق حرارت ، عایق رطوبت و حرارت عرضه می شود که بر این اساس قیمت هر یک از آنها با یکدیگر متفاوت است. ساختارسقف کاذبکنافشامل زیرسازی سبک فولادی معلق ساخته شده با مقاطع L و U و C شکل می باشد که صفحات روکش دار گچی در یک یا دو لایه ، توسط پیچ مخصوص سقف های کاذب کناف بر روی آن ها نصب می گردد.

بخوانید:  رونمایی شیائومی از گوشی Redmi K50 Ultra کالاسودا ردمی کا 50

سقف کناف در اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی

استفاده از طرح های دوار در سقف در کنار نور مخفی به هر فضایی جلوه می بخشد. کلیه حقوق این سایت مربوط به شرکت تولیدی و صنعتی، سقف کاذب جی اس تی می باشد. اهمیت کیفیت متریال کناف، در صورت استفاده از مواد اولیه نامرغوب مشکلات زیادی را برای افراد به دنبال دارد. کناف برای نصب انواع لوستر و چراغ یا دیگر خدمات وابسته به انواع تاسیسات امکان عبور راحت از بین فضاهای ایجاد شده را دارد. قیمت دیوار پارتیشن کناف با پشم سنگ 80 کیلویی در حدود 350 هزار تومان در هر متر مربع است. این پوشش میتواند از مواد اولیه (متریال) گوناگونی ایجاد شود و مورد استفاده قرار گیرد.

  • در اینجا می‎خواهیم به سه فوت کوزه گری که برای اجرای سقف کناف لازمه، اشاره کنیم.
  • ولی در کل این طرح ها خیلی روی مد نیستند و بهتر است تا جایی که می توانید سراغ این مدل کناف سقف نروید.
  • این سقف ها که به صورت شبکه ای اجرا می شوند یعنی قطعات فلزی زیرسازی به صورت شبکه ای به هم متصل می شوند .
  • اگر از کناف حاشیه استفاده شود، فضای مرکزی سقف فرورفتگی خواهد داشت.
سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف این پذیرایی، به دلیل اینکه یک سقف دوبخشی و زاویه دار دارد، طراحی سقف، دقت بیشتری لازم دارد. نصب سقف کناف دار و تعمیر آن ساده‌تر از سایر سقف‌هاست و همین گزینه یک مزیت عالی برای آن به شمار می‌رود. هدف از ارایه مطالب فوق صرفا آشنایی اجمالی با مراحل نصب سقف کناف و دیوار جدا کننده کناف بوده است . دراین قسمت تعدادی طرح ساده برای کناف سقف را مشاهده می کنید. دقیقاً مانند هر قسمت جدایی ناپذیر دیگر خانه ، می توانید سقف خود را اصلاح کنید تا متناسب با رویاهای طراحی داخلی باشد. از کناف فقط برای تیغه کشی و اجرای “سقف کاذب” میتونید استفاده کنید .

بخوانید:  اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم | allescape

۲- میزان نیاز به نور مخفی سقف

طراحی و اجرای کناف پذیرایی، می تواند یک پذیرایی ساده را به یک پذیرایی شیک و زیبا تبدیل کند و تاثیر زیادی در ظاهر خانه دارد. تا به اینجای کار بامزایا و ویژگی‌های سقف‌های کنافآشنا شدیم. حالا نوبت به بررسی معایب و مشکلات این نوع سقف‌های کاذب می‌رسد.

عامل مهمی که بر اجرای کناف تاثیر می‌گذارد، کیفیت جنس کناف و دیگر سازه‌های به کار رفته در آن است. کناف از ماده‌ای به نام پروفیل سبک ساخته شده است که در افزایش مقاومت آن بسیار اهمیت دارد. در صورتی که کیفیت جنس کناف نامرغوب باشد، سقف باد کرده یا در اصطلاح شکم می‌دهد و علاوه بر این ممکن است ترک بردارد؛ این امر برای هیچ کس خوشایند نیست. یکی از مشکلاتی که افراد در انتخاب جنس مرغوب با آن مواجه می شوند، وجود انواع مختلف جنس کناف در بازار است. در مورد دلایل و مزایای استفاده از سقف کاذب توضیحاتی داده شد.