سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی 31 هزار نوآموز استان سنجش شد 

وی اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان را یکی ازشیوه های موثر در کیفیت بخشی آموزشی دانست و تصریح کرد: سازمان آموزش و پرورش استثنایی متولی و مجری اجرای برنامه سنجش در سراسر کشوراست.





منبع

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان ازارزیابی سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی 31 هزار و 105 نوآموز استان در برنامه ملی سنجش خبرداد.


آیا این خبر مفید بود؟

محمدی گفت: از مجموع نوآموزان سنجش شده ۲ هزار و ۵1 نفر از لحاظ هوش، 847 نفر از لحاظ بینایی، و408 نفر از لحاظ شنوایی به مرحله تخصصی ارجاع شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  طالب محمدی با اعلام این خبراظهار کرد: از این تعداد 23 هزار و 625 نفر نوآموزان بدو ورود به دبستان و 7 هزار و 480 نفر پیش دبستانی هستند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با برشمردن پایه اول ابتدایی بعنوان پایه بنیادین در طول سنوات تحصیلی افزود: عدم شناسایی به موقع و توجه به مشکلات جسمی و ذهنی کودکان می تواند سلامت کودکان را به مخاطره بیندازد وباعث ایجاد مشکلات تحصیلی و رفتاری در آنان شود.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی 31 هزار نوآموز استان سنجش شد 

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با اعلام پایان برنامه سنجش گفت: یک هزارو 32 نفر نوبت گیری رایگان و یک هزار و 996 نفرنوبت گیری نیم بها کردند.