سند ملی پیشرفت ورزش کشور با رویکرد پوشش همه گروههای سنی تدوین شده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: درسند ملی پیشرفت ورزش آمده که به سنین پایه تا شش سال باید توجه ویژه شود و همه گروهها تحت پوشش رشته های ورزشی قرار گیرند و در این راستا همه زیرساختها شناسایی و مهیا شده و همه ظرفیت فنی استان پای کار بیایند.

انتهای پیام



منبع

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: اگر سلامت شهروندان در همه عرصه ها بویژه کارکنان دولت محقق شود شود هم بیماری ه کاهش می یابد و هم شاهد کتر شدن آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

در ابتدای این مراسم حامد امینی با ضرب مرشد زورخانه هنرنمایی کرد.  

علایی مقدم در ادامه تصریح کرد: علیرغم رویکرد جدی مسئولان ارشد استان ، هنوز برخی از مدیران در اختصاص اعتبارات مصوب یک درصدی از محل اعتبارات عمرانی به ورزش همراهی لازم را ندارند و مقاومت می کنند که امیدواریم از سال آینده این رویکرد بهتر شود و شاهد گسترش ورزش کارمندی باشیم.

علایی مقدم اظهارداشت: نگاه حاکمیت به ورزش جدی است و امروز شاهد حضور بانوان در ورزشگاهها نیز هستیم و در استان نیز با حمایت های انجام شده شاهد اعتلا و موفقیت های خوبی هستیم که تداوم خواهد یافت.

وی گفت: از معاون استاندار درخواست می کنیم حمایت لازم را انجام دهند تا شاهد توسعه ورزش در فضاهای اداری باشیم و کارمندان در ساعات اداری هم بتوانند ورزش کنند تا به سلامت کارکنان دولت کمک شود.

وی افزود: مسابقات ورزشی کارکنان دولت امسال با حضور۸۲۰ ورزشکار در ۱۲ رشته از جمله داژبال، فوتسال گل کوچک، والیبال و تنیس روی میز، شنا و چالش های مهارتی برگزارشد. 

بخوانید:  قتل عام در غزه باید متوقف شود

این مدیر گفت: در این سند دیگر روش هرمی مورد توجه نیست بلکه با روش مکعبی بایستی توسعه ورزش از سنین کودکی تا بزرگسالی با نگاه توسعه ورزش همگانی مورد توجه قرار گیرد.

مدیران ادارات به توسعه ورزش کارمندی کمک کنند

علایی مقدم تصریح کرد: ورزش کشور تا سال ۱۴۰۴ باید برنامه آمایش سرزمینی خود را تدوین و مصوب کند تا با هدف جلو برویم.

در این مراسم عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با همکاری هیئت ورزشهای همگانی و کمک مدیران دستگاههای اجرایی توانستیم امسال نیز مسابقات کارکنان دولت را برگزار کنیم که با استقبال خوبی همراه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات کارکنان دستگاههای اجرایی استان روز پنجشنبه با حضور عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی و رئیس هیئت ورزش های همگانی استان، جواهری معاون اداره ورزش و جمعی از ورزشکاران در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد. 

وی اضافه کرد: ورزش می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و امروز حضور تیم شمس آذر در لیگ برتر توانسته به نشاط اجتماعی کمک کند و از این ظرفیت بایستی بیشتر استفاده کنیم.

در ادامه از تیمها و نفراد برتر جشنواره مسابقات ورزشی کارکنان دولت در استان قزوین تجلیل شد.