سوابق صحرایی درخور تحسین است ولی او از بدنه آموزش و پرورش نیست

موسوی یادآور شد: رتبه بندی معلمان مهم ترین موضوعی است که برای آموزش و پرورش در اولویت بوده ولی در برنامه های وزیر پیشنهادی جایی ندارد. به نظر می رسد ایشان قصد دارد همان بی برنامگی قبلی را ادامه دهد. برنامه پیشنهادی وزیر پیشنهادی کلی و به دور از حوزه اجرا است.

انتهای پیام/



منبع

وی اضافه کرد: به آقای رئیس جمهور توصیه می کنم در خصوص معرفی وزیری که شباهت بسیاری به آقای نوری وزیر سابق آموزش و پرورش دارد تجدیدنظر کند تا آموزش و پرورش درجا نزند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: برای اینکه التزام عملی خود را به ولایت فقیه نشان داده باشم تشخیص مخالفت یا موافقت خود را به عهده همکاران می گذارم و ایرادات بی مورد نمی گیرم./

نماینده مردم ملکان در مجلس یازدهم تاکید کرد: در زمینه توسعه مدارس غیردولتی نیز وزیر پیشنهادی باید راهکار خود را به صورت شفاف بگوید که آیا موافق طبقاتی شدن آموزش در کشور بوده یا خیر.

وی با برشمردن مسائل آموزش و پرورش نظیر تکریم جایگاه معلمان، کاربردی کردن سند تحول، تقویت مدارس دولتی، افزایش فعالیت های تربیتی، بازنگری در کتب درسی، جبران کمبود معلم، اهتمام به ارتقاء کیفیت آموزش به ویژه در مناطق محروم و شهریه های نجومی مدارس غیردولتی، عنوان کرد: در این مسائل انتظار داشتیم برنامه کاربردی تری ارائه می شد.

موسوی افزود: متاسفانه وزیر پیشنهادی در طول دوره سرپرستی خود نتوانسته که با بدنه آموزش و پرورش ارتباط خوبی بگیرد و این نبود محبوبیت کار را برای ایشان سخت خواهد کرد لذا با تمام احترامی که برای شخصیت علمی و پژوهشی آقای صحرایی قائل هستم قوه عاقله دولت محترم می توانست گزینه مناسب تری معرفی کند.

بخوانید:  بارش نخستین برف زمستانی در تبریز

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه البته سوابق وزیر پیشنهادی درخور تحسین است، افزود: وی به عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان عملکرد قابل تحسینی داشته اما مدیریت وزارت آموزش و پرورش نیازمند تجربه به مراتب بیشتری است که در سوابق آقای صحرایی وجود ندارد.