سواد آموزی اتباع در دستور کار سازمان نهضت سواد آموزی

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا عبدی رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: آموزش اتباع یکی از برنامه هایی است که در دستور کار سازمان سواد آموزی قرار دارد و اتباع از آموزش رایگان همانند هموطنان ایرانی برخوردار هستند و در این مسیر نیازمند یاری و همراهی مؤسسات خیریه برای تحت پوشش بردن نفرات بیشتری از اتباع هستیم که از آموزش برخوردار نبوده اند.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: با مشارکت و همکاری شرکای اجتماعی سازمان سواد آموزی و حضور سازمان‎های مردم نهاد می‎توانیم سبب رشد و پیشرفت انسان‎های بیسواد، کم سواد و پناهنده شویم .

عبدی افزود: در راستای آموزش اصولی و هدفمند آن دسته از اتباعی که مدارک هویتی اعم از کارت آمایش، پاسپورت، برگه حمایت تحصیلی ارائه می‎دهند و پس از استعلام گیری و ثبت در سامانه می‎توانند از آموزش رایگان نهضت سواد آموزی برخوردار شوند، افرادی که هیچ‌یک از این مدارک را ندارند، می‎توانند به صورت موقت با برگه تردد نیز ثبت نام‌ کنند.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

سواد آموزی اتباع در دستور کار سازمان نهضت سواد آموزی

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: با توجه به امضاء تفاهم نامه همکاری با مؤسسات خیریه، فعالیت‎های آموزشی باید در چهارچوب و قوانین سازمان سواد آموزی باشد تا مورد حمایت سازمان نهضت سواد آموزی قرار گیرد به همین خاطر نشست مشترک با مؤسسات فعال برگزار شد تا هماهنگی های لازم انجام شود.


آیا این خبر مفید بود؟