سوت دربی استان کرمان مجددا در دستان احسان اکبری


سوت دربی استان کرمان مجددا در دستان احسان اکبری

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی هفته سی ام لیگ یک اعلام شد که بر این اساس مجددا قضاوت دربی استان به احسان اکبری از داورانِ شایسته و کاربلد فوتبال استان کرمان سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی هفته سی‌ام لیگ دسته یک فوتبال کشور اعلام شد که بر این اساس احسان اکبری از داورانِ با دانش و شایسته فوتبال استان کرمان کار قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت.
اکبری که همین هفته گذشته در کوبل داوری دربی کرمان در لیگ برتر حضور داشت، در بازی‌های لیگ یک این فصل چهار بازی را سوت زده است و دیدار دو تیم مسی استان کرمان در لیگ یک پنجمین داوری این فصل او در دسته اول می‌باشد.
این داور استان کرمان پیش از این یک بار دیگر بازی دو تیم مس کرمان و مس شهربابک را قضاوت کرده بود که به بازی سال ۱۴۰۰ دو تیم در شهربابک برمی‌گشت. آن بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
کمک‌های اکبری در این بازی، محمدصالح عرب‌آبادی و وحید هیلرودی هستند و احمد مرشدی نیز داور چهارم این مسابقه است. مهدی موسی‌پور از پیشکسوتان داوری استان نیز بر کار داوری این بازی نظارت خواهد داشت.
انتهای پیام



منبع

بخوانید:  درخشش علی کریمی ادامه دارد+ فیلم