سگاه با قطعنامه اروپا تضعیف نمی شود

وی مهمتر از تحریم نمایشی را فشار رسانه ای و تبلیغاتی دشمن دانست و افزود: امیدواریم اتحادیه اروپا با عملکردی عاقلانه وارد تحریم نهایی سپاه نشوند در غیر اینصورت به طور حتم با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای اقدام به ایجاد فضای دو قطبی، ایجاد اختلاف بین مسئولان، بر هم زدن محاسبات مردم و مسئولان می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان اظهار داشت: رهبری انقلاب در سخنرانی اخیر فرمودند “حجاب جزو واجبات الهی است” بنابراین همه باید برای توسعه عفاف در جامعه تلاش کنند چرا که عفاف و حجاب آثار مثبت فراوانی برای جامعه، بانوان و حفظ بنیان خانواده دارد.


آیا این خبر مفید بود؟

 

 

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

 

آیت الله شعبانی موثقی افزود: بنای اتحادیه اروپا ایجاد فضای دو قطبی در کشور است چرا که می بیند دولت ایران وارد تجارت با کشورهای منطقه شده بنابراین می خواهند با این برنامه ها نسبت به توقف برنامه های کشورمان و تشدید فضای التهاب و تورمی در بازار تلاش کنند.

وی تاکید کرد: اگر داعشی که توسط آمریکا راه اندازی و به منطقه هدایت شده بود توسط سپاه قدس نابود نمی شد امروز این غده سرطانی توسعه یافته و اروپا را هم فرا می گرفت.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه اسلام عفاف و حجاب را با هدف حفظ مقام و کرامت بانوان واجب کرده است یادآوری کرد: رهبری انقلاب در دیدار با دست اندرکاران سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کردند که “دستگاه ها و عناصر فرهنگی و تبلیغی مراقب باشند حرف خدا در هیچ شرایطی در زمین نماند” بنابراین همه به ویژه مسئولان باید به منظور توجه به احکام الهی تلاش کنند.

بخوانید:  زن و‌شوهر کاشانی گرفتار در برف از مرگ حتمی نجات یافتند

 

 

 

وی افزود: کسانی با نفوذ و جاسوسی، اطلاعات غلطی در اختیار این اتحادیه قرار می دهند در حالیکه اتحادیه اروپا باید بداند که این اطلاعات مبتنی بر واقعیت های کشورمان نیست و ایران کشوری مستقل و قدرتمند است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی امام جمعه همدان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان درباره قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا و درج نام سپاه در فهرست سازمان های تروریستی گفت: اتحادیه اروپا با اطلاعات و تحلیل های غلط نباید تصمیم های غیر معقول بگیرد ، یکی از مشکلات دشمنان ما این است که اطلاعات غلطی درباره کشور ایران دریافت می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان تاکید کرد: مسئولان باید برخورد مقتدرانه ای در برابر این قطعنامه داشته باشند و با برنامه ریزی دقیق مانع تحقق اهداف آنها بشوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان اضافه کرد: شما ملت ایران را در چهار دهه گذشته آزموده اید بنابراین با این اطلاعات غلط وارد این مسایل نشده و تصمیم های غیر معقول نگیرید.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان با ذکر این سوال که علت تحریم سپاه از سوی اتحادیه چیست؟ گفت: در آشوب های اخیر با وجود حمایت اروپا از اغتشاشگران اما پیش بینی های آنها محقق نشد بنابراین می خواهند از دیگر روش ها و با وارد کردن فشار توفیقاتی به دست آورند.

آیت الله شعبانی موثقی ادامه داد: اتحادیه های اروپا بداند اگر سپاه و سردار شهید قاسم سلیمانی نسبت به جمع کردن بساط داعش تلاش نمی کردند امروز اروپا فرصت تحریم سپاه پیدا نمی کرد و باید با داعش دست و پنجه نرم می کرد.

بخوانید:  جدیدترین رنکینگ فیفا؛‌ صعود دو پله‌ای ایران

وی ادامه داد: اسلام در همه عرصه های زندگی بشر از جمله اقتصاد، تامین معیشت مردم، مبارزه با تورم، تبعیض، اختلاس و برقراری عدالت و مبارزه با فساد مسائلی را مطرح کرده است.





آیت الله شعبانی موثقی درباره توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به وحدت عموم مردم در گفت و گو های سیاسی گفت: کسانی که در راستای جهاد تبیین حرکت کرده یا در کرسی های آزاد اندیشی حضور و مشارکت دارند باید شرح صدر داشته باشند و با پرهیز از اتهام به دیگران، برادری و مودت را فراموش نکنند.