سید علیرضا کیایی به عنوان مسئول خانه مطبوعات شهرستان قدس معرفی شد

32222

خانم دکتر کریمی با اشاره به اینکه این دوره از مدیریت خانه مطبوعات شهرستان های استان، تنها دوره ای است که شرایط عضویت خانه را تسهیل کرده ایم، خاطرنشان کرد: همه کسانی که در این حوزه فعالیت دارند چه رسانه های مکتوب، چه مجازی و چه خبرگزاریها و سایتهای خبری می توانند عضو خانه مطبوعات شوند.

امید یوزباشی در خصوص دوره های آموزش خبرنگاری گفت: در برگزاری دوره های قبلی تجربه خوبی نداریم و از تعداد بالای شرکت کننده در دوره برای عده ی معدودی گواهینامه صادر شد.

علی کیوانی ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت های خوب شهرستان قدس خانه مطبوعات این شهرستان بزودی به بار نشیند و در جذب حداکثری و ساماندهی خبرنگاران و فعالین حوزه رسانه توانمند ظاهر شود.    

وی گفت: کسانی که شرایط عضویت به عنوان عضو اصلی را ندارند می توانند به عنوان عضو افتخاری در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه اهالی مطبوعات در شهرستان از مشکلات بیمه و معیشت رنج می برند ، ابراز امیدواری کرد: از امروز که خانه مطبوعات کار خود را به صورت رسمی آغاز می کند، فعالیتهای مرتبط با خبرنگاران قانونمندتر شود.

کیایی سردبیری پایگاه خبری اندیشه، خبرنگار کاشف نیوز، عضو انجمن عکاسان ورزشی آسیا، سرپرست روزنامه اقتصاد سلامت در غرب تهران، مدیر خبرگزاری برنا استان تهران و  عکاسی روزنامه های همشهری و خبر ورزشی را در کارنامه خود دارد.

بازرس خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران هم ضمن تاکید بر لزوم همدلی بین اعضای خانه مطبوعات شهرستان ، بر جذب علاقمندان حوزه خبرنگاری تاکید کرد.

بخوانید:  چند پدر وام فرزندآوری گرفتند؟

غلامرضا آبکار افزود: نظر به وجود مشکلات متعدد در حوزه رسانه در شهرستان و به منظور ساماندهی فعالین این حوزه تصمیم به تاسیس خانه خبرنگاران در شهرستان گرفتیم و این خواسته شورای فرهنگ عمومی شهرستان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست به اعضای خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران خیرمقدم گفت و گفت: هرچند کمی دیر آمدید اما حضور شما در شهرستان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم مشکلات شهرستان در حوزه رسانه و مطبوعات مرتفع شود.  

مدیرعامل خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران هم در این نشست شرایط عضویت در خانه مطبوعات را به عنوان عضو اصلی و افتخاری تشریح کرد و گفت: علاقمندانی که در شهرستان قدس در فضای مجازی فعالیت خبری دارند با مدیران مسئول هماهنگ کنند و ضمن دریافت معرفی نامه عضوخانه مطبوعات شوند.

photo_۲۰۲۲-۱۰-۳۰_۱۷-۰۹-۴۹

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

وی گفت: بهتر است دوره ها با محوریت شهرستان برگزار شود و در صورت به حد نصاب رسیدن متقاضیان شرکت در دوره خبرنگاری، مربی دوره از سوی خانه مطبوعات تامین می شود.

آبکار همچنین بر برگزاری کلاس های آموزش خبرنگاری در شهرستان تاکید کرد و افزود: لازم است دوره های آموزش کوتاه مدت برای علاقمندان در شهرستان قدس از سوی خانه مطبوعات برنامه ریزی شود.

وی هم اکنون سرپرست روزنامه اقتصاد سرآمد در غرب تهران و مدیر خبرگزاری برنا استان تهران است.


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام/





بخوانید:  همکاری ساترا و اتحادیه تولید و نشر محتوا برای رونق اقتصاد محتوا

در این نشست حکم آقای سیدعلیرضا کیایی به عنوان مسئول خانه مطبوعات شهرستان و رابط استان توسط رئیس اداره به وی اعطاء شد.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران در این نشست بر لزوم همدلی و وحدت در بین خبرنگاران و اهالی رسانه در شهرستان قدس تاکید کرد و خواستار جذب علاقمندان به حوزه رسانه و مطبوعات شد.