سیلاب به مزارع پرورش ماهی نهاوند خسارت زد

لازم به ذکر است بارشهای اخیر و طغیان رودخانه گاماسیاب خسارت چند ده میلیاردی را به مزارع پرورش ماهی نهاوند وارده کرده است.





منبع

وی در ادامه اظهار داشت: اکیپ اعزامی با حضور در مزارع آسیب دیده از سیل ضمن ارائه راهنمایی‌های لازم جهت معدوم سازی ماهیان تلف شده به طریق بهداشتی و رعایت مسائل قرنطینه‌ای ، پاک سازی، تنظیم و کنترل دریچه‌های ورودی و خروجی آب استخر‌های پروش ماهی، جلوگیری از ورود آب گل آلود و گل و لای به استخر‌ها با توجه به حجم بالای روان آب و سیلابی شدن رودخانه‌ها را متذکر شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند گفت: صبح پنجشنبه در پی بارشهای اخیر تیم واکنش سریع واحد بررسی های دامپزشکی نهاوند متشکل از دو دکتر دامپزشک و دو کارشناس دامپزشکی برای برآورد خسارت و بازدید از آخرین وضعیت به مزارع سیل زده پرورش ماهی شهرستان اعزام شد.


آیا این خبر مفید بود؟


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

سیلاب به مزارع پرورش ماهی نهاوند خسارت زد

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، میثم قیاسی با اعلام این خبر، گفت: به منظور ارزیابی میزان خسارات وارده به مزارع تکثیر، پرورش و تفریخ آبزیان شهرستان و همچنین نظارت بهداشتی بر روند معدوم سازی تلفات ماهیان ناشی از سیل روز چهارشنبه و پنج شنبه تیم واکنش سریع و خدمات رسان واحد بررسی های دامپزشکی به مزارع سیل زده پرورش ماهی شهرستان‌ در روستاهای ده حیدر ، بیان و بابارستم و فارسبان اعزام شد.

بخوانید:  بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک افتتاح شد


|