سیلاب ۲۸۰۰ میلیارد به شبکه راه‌های ارتباطی بلوچستان خسارت زد


|

سیلاب ۲۸۰۰ میلیارد به شبکه راه‌های ارتباطی بلوچستان خسارت زد

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، جلال‌الدین قادری اظهار داشت: سیلاب و بارندگی‌های اخیر 2800 میلیارد ریال خسارت به شبکه راه‌های ارتباطی و ابنیه فنی در جنوب استان وارد کرده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب راه‌های مواصلاتی و ابنیه فنی بر اثر بارندگی و سیل اخیر، گفت: راهداران جنوب استان با شروع بارندگی‌ها با تمام توان و امکانات در مناطق سیل‌زده حضور یافته و اقدام به بازگشایی راه‌های مسدود شده و پاکسازی کامل مسیرها از گل و لای به جا مانده از سیل بر سطح محورهای ارتباطی کردند.





منبع


آیا این خبر مفید بود؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سیلاب و بارندگی‌های اخیر ۲۸۰۰ میلیارد ریال خسارت به شبکه راه‌های ارتباطی و ابنیه فنی در جنوب استان وارد کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند از طریق تماس با سامانه 141 از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با هشدار سازمان هواشناسی با احتمال وقوع سیل، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان از قبل تمهیدات لازم را اندیشیده و 340 راهدار به همراه 150 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، در قالب 50 تیم عملیاتی در مناطق حساس راه‌های استان مستقر کرده بود.

بخوانید:  خیرین گره گشای مشکلات مددجویان بهزیستی استان قزوین شده اند

وی بیان کرد: همزمان با بارش نزولات آسمانی در جنوب سیستان و بلوچستان 9 مسیر اصلی، فرعی و روستایی بر اثر طغیان رودخانه‌های محلی بسته شد که با اتمام بارندگی‌ها و فروکش کردن سیلاب هم‌اکنون مسیرها باز شده و تردد در آنها برقرار است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف