سیلی دردناک اما به موقع برای پرسپولیس

یکی از اتفاقاتی که پرسپولیسی‌ها در عین تلخی باخت در اراک باید به فال نیک بگیرند، این موضوع است که شکست اخیر شاگردان اوسمار ویرا آنها را برای لیگ برتر بیدارتر از قبل کرد و شاید بتوان این اتفاق را شوکی به پیکر پرسپولیس تلقی کرد.

به هرحال پرسپولیس برای بیدار شدن و شناخت بیشتر نقاط ضعف خود در هفته‌های پایانی لیگ برتر، تاوان سنگینی داد اما شاید این شوک بزرگ برای اوسمار و پسرانش حکم سیلی سنگینی را داشته باشد که این تیم را در پایان فصل جاری به جشنی شیرین برساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، اگر چه اشتباه اول در جام حذفی، آخرین اشتباه است و پرسپولیس در اراک با این اتفاقا روبرو شد اما به نظر می‌رسد این شکست در بهترین زمان ممکن برای تیم اوسمار ویرا رقم خورد. هر چند بهای این شکست برابر پرسپولیس از دست دادن یک جام بود اما حالا سرخ پوشان با نگاه و نگرش بهتری می‌توانند خود را برای ۶ فینال پیش روی خود آماده کنند.

هرچند دریافت ۴ گل برای پرسپولیسی‌ها و کادرفنی این تیم قابل هضم نیست اما این قسمت از ماجرای ناکامی سرخ پوشان در اراک در حالی رقم خورد که در این مدت امیر رضا رفیعی به عنوان دروازه‌بان جوان و کم تجربه پرسپولیس تحت فشار روانی زیادی بود. ۴ حضور در ترکیب پرسپولیس در لیگ برتر برای این بازیکن فشار روانی را ایجاد کرده بود و تحت فشار قرار گرفتن او در این دیدار و باز شدن دروازه اش تا حدودی این فشار را تعدیل کرد.

بخوانید:  بارش باران در تهران از فردا شب

 انتهای پیام/ 



منبع