سی‌وسومین دوره جشنواره و نمایشگاه دستاوردها و دست‌سازه‌های دانش‌آموزان تهرانی برگزار شد

وی، با بیان این‌که نمایندگان اداره آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران از مهمانان ویژه این رویداد دانش‌آموزی است، تصریح کرد: بازدید از این جشنواره و نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان بوده  است.

انتهای پیام/



منبع

 ملیکا امیری، دبیر سی‌وسومین دوره جشنواره و نمایشگاه دستاورد‌ها و دست‌سازه‌های دانش‌آموزان تهرانی، هدف از برگزاری این جشنواره و نمایشگاه را نمایش توانمندی‌های دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف هنری، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی و علمی دانست و اظهار کرد: مخاطب این نمایشگاه دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی شهر تهران است.

به گزارش خبرگزاری برنا،  مجتمع آموزشی ابو علی سینا، سی‌وسومین دوره جشنواره و نمایشگاه دستاورد‌ها و دست‌سازه‌های دانش‌آموزان تهرانی را امروز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در محل ساختمان مرکزی این مجتمع برگزارکرد.

امیری، ادامه داد: در بخش آموزشی و علمی این جشنواره مربیان آموزش همه دپارتمان‌ها و هنرجویان جهت دفاع و توضیحات به مراجعه‌کندگان حضور دارند.

علاقه‌مندان این موضوعات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۴۲۲۵۹۰۰ و  ۴۴۲۰۱۲۶۰ تماس بگیرند و یا برای بازدید به محل مجتمع آموزشی ابوعلی سینا به نشانی خیابان ستارخان، خیابان شهید صادقی‌پور و نبش خیابان ۲۸ شرقی مراجعه کنند.

وی، با بیان این‌که این رویداد دانش‌آموزی شامل دو بخش جشنواره و نمایشگاه است، در ادامه توضیح داد: در بخش نمایشگاه دستاورد‌ها و دست‌سازه‌های دانش‌آموزان تهرانی به معرض نمایش گذاشته می‌شود و در بخش دست‌سازه‌های هنری، جشنواره مواردی نظیر تکنیک مدادرنگی، پاستل شمعی و ماژیک، مکرومه‌بافی، کار با ورق مس، خوشنویسی و… ارائه می‌شود.

دبیر سی‌وسومین دوره جشنواره و نمایشگاه دستاورد‌ها و دست‌سازه‌های دانش‌آموزان تهرانی، در ادامه تصریح کرد: در بخش پژوهشی جشنواره حجم‌سازی با لگو، رباتیک، کار با نرم‌افزار‌های رایانه و ساخت ماکت، در بخش ورزشی جشنواره ساخت ماکت‌های مهندسی ورزش به نمایش گذاشته می‌شود هم‌چنین در بخش فرهنگی جشنواره مراجعه‌کنندگان می‌توانند از غرفه‌های کتاب، مشاعره، غرفه بازی فکری و نقاشی روی صورت دیدن کنند.

بخوانید:  دیدار سفیر ایران در ژاپن با امیر عبداللهیان