شاهد جهشی در برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌ها بودیم


محمدیان: شاهد جهشی در برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌ها بودیم

فریبا محمدیان تصریح کرد: سیاستی که امسال فدراسیون در پیش گرفت جهشی برای آماده سازی تیم ملی زنان و رده سنی مختلف بود. برای اولین بار تیم ملی زنان هشت بازی تدارکاتی خارجی برگزار کردند و 103 روز تمرین بزرگسالان به صورت بی وقفه ادامه یافت. با تربیت کادر و ادامه شرایط می‌توانیم به هدف گذاری مدنظر که حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا است، دست یابیم.

در ادامه این نشست مربی تیم ملی والیبال زنان گزارشی از عملکرد تیم ملی ارائه کرد و گفت: تمرینات و اردوها از اسفندماه آغاز شد اما چون اردوی انتخابی داشتیم، شروع جدی تمرینات از اردیبهشت بود. دنبال دعوت از بازیکنان جوان‌تر بودیم. در بازی‌های کشورهای اسلامی انتظار فدراسیون برآورده شد و مقام دوم را کسب کردیم اما در جام کنفدراسیون آسیا به مقام هفتم دست یافتیم. شاید نتوانستیم نتایج قبلی را تکرار کنیم اما تیم‌های خوبی در این دوره حضور داشتند و برای اولین بار از ژاپن و چین ست گرفتیم، امری که شاید در گذشته غیر ممکن به نظر می‌رسید.


نخستین نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال در سال 1401 با محوریت بررسی عملکرد تیم‌های ملی والیبال ایران در 16 رویداد برگزار شده به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی در حال پیگیری است.



|