شرایط پرسپولیس بهتر از گذشته شده است/ دیدار با سپاهان نقش زیادی در تعیین قهرمان دارد

پیشکسوت پرسپولیس درباره روند فنی تیم گل محمدی تاکید کرد: پرسپولیس تا به امروز در نتیجه گیری و عملکرد فوتبالی روند خوب و قابل قبولی را از خود به جای گذاشته است. در این مسیر در برخی بازی ها و برهه های زمانی نوسان هایی برای پرسپولیس به وجود آمده که این فرصت را به حریفانش داده است تا بتوانند در جدول رده بندی و از نظر امتیازی به پرسپولیس برسند اما در مجموع روند فنی پرسپولیس خوب بوده و در دو سه بازی اخیر نمایش فوق العاده ای را از تیم شاهد بودیم که برای آینده همه ما را امیدوار کرده است. 

انتهای پیام// 





حلالی درباره بازی پرسپولیس برابر سپاهان در ادامه رقابت های لیگ برتر هم گفت: این دیدار یک بازی مهم و سرنوشت ساز برای تیم پرسپولیس محسوب می شود و به طور قطع بچه ها مثل بازی در جام حذفی با انگیزه بالایی روبروی حریف قدرتمند ظاهر خواهند شد. خیلی ها این بازی را دیداری 6 امتیازی می دانند اما به نظرم ارزش پیروزی در این بازی فراتر از 6 امتیاز است و می تواند سرنوشت قهرمانی را رقم بزند. تیم پیروز در این دیدار مسیرش برای قهرمانی در پایان فصل را تا حدود بسیار زیادی نیز هموار کرده است.


|





منبع


اسماعیل حلالی: شرایط پرسپولیس بهتر از گذشته شده است/ دیدار با سپاهان نقش زیادی در تعیین قهرمان دارد
آیا این خبر مفید بود؟

وی در ادامه افزود: پرسپولیس توان غلبه بر این دو تیم را دارد و با پیروزی در این بازی می تواند تا کسب عنوان قهرمانی به مسیر خود در جام حذفی ادامه دهد.