شرایط پرسپولیس تغییر می‌کند/ شعاع حرکتی اسماعیلی‌فر کم است

521

هادی مهدوی‌کیا در پایان گفت: پرسپولیس با برتری در اراک می تواند مسیر خود را برای تغییر شیوه بازی هایش آغاز کرده و به روزهای اوج خود بازگردد، مسئله ای که با توجه به توان بالای کادر فنی و مهره های خوبی که این تیم در اختیار دارد اصلاً دور از دسترس نیست.

از هادی مهدوی‌کیا در خصوص اینکه بازی بسته و تدافعی حریفان تا چه حد در ایجاد این شرایط برای پرسپولیس موثر است، سوال کردیم که وی در پاسخ به این سوال خبرنگار برنا گفت: طبیعی است که حریفان به خصوص در استادیوم آزادی با شیوه بسته و محتاطانه روبروی پرسپولیس قرار می گیرند و این مسئله مختص فولاد نیست. پرسپولیس به گونه‌ای بازی کند که به حریف فرصت بازی بسته و تدافعی ندهد. یحیی گل محمدی مربی بزرگی است و سال ها تجربه حضور در فوتبال ایران را دارد و بدون شک می تواند راهکار خوبی برای حل این معضل پیدا کند.





منبع

انتهای پیام// 

مهدوی‌کیا: شرایط پرسپولیس تغییر می‌کند/ شعاع حرکتی اسماعیلی‌فر کم است
آیا این خبر مفید بود؟

هادی مهدوی‌کیا، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت پرسپولیس در شروع لیگ جدید اظهار داشت: با توجه به شرایط پرسپولیس در نقل و انتقالات همه پیش‌بینی می‌کردیم استارت پرسپولیس در فصل بهتر از این ها باشد و انتظار داشتیم شروع پرقدرتی را در بازی های اول خود داشته باشد اما در عمل این اتفاق رخ نداد.  

پیشکسوت پرسپولیس افزود: ما همواره تیم پرسپولیس را به عنوان یک تیم تهاجمی می شناسیم و نمایش اخیر پرسپولیس حس ناخوشایندی را به همراه  داشت. مقابل فولاد فقط یکبار توپ به مهدی عبدی رسید و  غیر از آن هیچ موقعیت سازی برای او ایجاد نشد و اگر از خلاقیت‌های فردی بازیکنی مثل مهدی ترابی بگذریم، پرسپولیس در طول 90 دقیقه خطر چندان جدی را روی دروازه ایجاد نکرد که تداوم این موضوع می تواند برای پرسپولیس مشکل ساز شود.

بخوانید:  رکورد مناسبی برای حضور در مسابقات جهانی وزنه برداری دارم/ به آینده امیدوار هستم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه مسابقات تغییر خواهد کرد.

برادر ستاره فوتبال ایران اشاره‌ای به بازی پرسپولیس و آلومینیوم در اراک داشت و تصریح کرد: دور از انتظار نیست که آلومینیوم هم با شیوه بسته و تدافعی شبیه آن چیزی که فولاد از خود ارائه داد، مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. به نظر من کادر فنی پرسپولیس برای نتیجه گرفتن در این بازی باید راهکارهای ویژه ای را برای عبور از لایه های دفاعی حریف امتحان کند. پرسپولیس با ایجاد موقعیت بیشتر و گلزنی برای حریفان خود می تواند در هر بازی ابتکار عمل را در دست گرفته و به بهترین نتایج ممکن در این فصل دست پیدا کند.

در گفت‌و‌گو با برنا مطرح شد