شرکت طلاچین آماده اجرای طرح توسعه و اشتغال 800 نیروی جدید است

جعفرزادشایان بیان کرد: در صورت حمایت مسئولان استان در طرح توسعه شرکت که در بهار سال آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید اشتغال خود را حدود دو برابر خوایهم کرد و زمینه اشتغال 1500 نفر را مهیا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از صادر کنندگان برتر استان قزوین عصر یکشنبه با حضور پیلتن مدیرکل آسیای غربی سازمان توسعه تجارت ایران، اعلایی استاندار، لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری، مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی استان، وکیلی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، افضلی رئیس سازمان صمت استان، عمیدی مسئول نمایندگی وزارت خارجه در قزوین، صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، جمعی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان نمونه ملی و استانی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

در این مراسم چهار تن از صادرکنندگان شاخص و نمونه کشوری و استانی مشکلات و دیدگاههای خود را مطرح کردند و خواستار پیگیری مسئولان کشوری برای حل آنها شدند.

همچنین از حبیب الله احمدی پیش کسوت عرصه کشاورزی و سید محمد موسوی پیش کسوت عرصه صنعت نیز تجلیل شد.

در این مراسم از غلامحسین جعفرزادگان از شرکت طلاچین، نصرالله ایزدپناه از شرکت هفت الماس و علی مردان اعلایی جوردهی از شرکت شوفاژکار بعنوان صادرکننده نمونه کشوری و 34 صادرکننده نمونه استانی تجلیل شد.

انتهای پیام
  



منبع

وی بیان کرد: فعالیت شرکت طلاچین با 200 نفر نیرو آغاز شد و امروز توانسته ایم برای 800 نفر شغل ایجاد کنیم و خوشحالیم که در صادرات نیز نقش موثری داریم.

بخوانید:  تصاویری از عملیات دفع آب های سطحی و تخلیه آب از خیابان های اهواز
وی گفت: خوشبختانه اتحایده صادرکنندگان استان به ریاست مهندس عبدیان در پیگیری مطالبات و حل مشکلات بانکی صادرکنندگان نقش بسیار موثری ایفا کرده است که جای قدردانی دارد.

جعفرزادشایان تصریح کرد: مشکلات صادرکنندگان در سطح ملی باید برطرف شود و خوشبختانه در استان تعامل خوبی با مدیران داریم و در حد توان همراه ما هستند اما چالش های ارزی و مشکلات ناشی از تعهدات ارزی و بازگشت مالیات ارزش افزوده باید در مرکز تصمیم گیری شود.

این صادرکننده نمونه کشوری یادآورشد: امروز در شرایطی هستیم که به نیروی ماهر و متخصص نیاز داریم و برای تامین نیروی انسانی خود با مشکل مواجهیم و آمادگی داریم مزایای مناسب و خدمات رفاهی خوبی برای کسانی که تمایل به کار در این شرکت داشته باشند را مهیا کنیم.

مدیرعامل شرکت طلاچین( تولیدکننده انواع چیپس خوراکی) در ادامه بیان کرد: با تلاش مهندسان، کارکنان و، مدیران و کارگران شرکت مدت سه سال متوالی است که بعنوان صادرکننده برتر ملی شناخته شده ایم و این در شرایطی است که باید در کنار مشکلات داخلی با رقبای خارجی که حمایت های قابل توجهی از آنها صورت می گیرد و مشوقهای خوبی دارند نیز رقابت کنیم.

غلامحسین جعفرزاد شایان مدیرعامل شرکت کشت و صنعت طلاچین در این مراسم اظهارداشت: با شرایطی که در اثر تحریم ها ایجاد شده صادرکنندگان با سختی فعالیت می کنند اما نگاه ما کمک به دولتمردان، ایجاد اشتغال و کارآفرینی و رونق اقتصاد است و در این راه همه ناملایمات را تحمل کرده ایم.