شرکت مس حمایتی از باشگاه نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری بعد بازی برابر ملوان که با برتری یک گله این تیم تمام شده بود گفت: تا دقیقه ۷۵ به نظرم بازی خوبی داشتیم، از دید من از لحاظ تاکتیکی استثنایی بودیم. ملوان در چند دقیقه اول یکی دو موقعیت در ضد حمله بدست آورد، اما بعد از آن باهوش عمل کردیم. فضا‌هایی که می‎توانستند از پشت دفاعمان استفاده کنند را پوشش دادیم.
او ادامه داد: در توپ‌های بلند سعی کردیم تا جایی که می‌شود ضربات اول را بزنیم. در نیمه دوم بازی حتی می‌توانستیم این بازی را با اختلاف ۳ یا ۴ گل ببریم. بازیکنان ما بازی خیلی خوبی انجام دادند و نشان دادند که بیخودی تا اینجا نیامدند، بیخودی تا این مرحله از جام حذفی نرسیدند و کیفیتش را دارند. وقتی شما می‌توانید با ملوان در شهر خودش اینگونه بازی کنید قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارید. امیدواریم که در آینده و بازی‌های بعدی نیز همین گونه عمل کنیم.
نویدکیا با بیان اینکه از خودم ناراحتم گفت: اواخر بازی یکی دو تا از تعویض‌هایمان آنطور که باید نبودند که مقصرش منم. یک مقدار در دقایق آخر بازی تیم‌مان عقب بازی کرد و فشار زیادی را متحمل شد و این نقطه منفی بازی بود. در همان دقایقی که ملوان داشت احساسی بازی می‌کرد و روی تیم ما فشار می‌آورد و فشار هوادار را نیز داشتند می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. در هر صورت یه تیم ملوان و هواداران این تیم که از ابتدا تا آخر بازی تیم‌شان را تشویق کردند خسته نباشید می‌گویم.
نویدکیا درمورد حضور در ادامه در مس رفسنجان گفت: من قراردادی با تیم مس رفسنجان دارم و بار‌ها درمورد این موضوع صحبت کردم ما روز اول با توجه به اینکه نمی‌دانستیم چه شرایطی را خواهیم داشت بندی را در قرارداد گذاشتیم که پایان لیگ هم من و هم باشگاه با هم مذاکره کنیم شاید آنها نخواستند با من ادامه دهند و یا برعکس من دیدم که شرایط برای تیم باشگاه آنطور که باید نیست بتوانیم جدا شویم.
سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه متاسفانه فعلا شرایط مناسب نیست ادامه داد: فکر میکنم شانس جدا شدنم بیشتر از ماندن باشد. چون من سال‌های سال در باشگاهی کار کردم که همه چیز منضبط بوده و این‌ها من را نگران می‌کند و شرکت مس هم حمایتی هم باید انجام دهد را نمی‌کند و ممکن است ما آینده‌ای با هم نداشته باشیم. همه این‌ها بستگی به چند هفته آینده دارد و باید ببینیم چه اتفاقاتی در باشگاه می‌افتد.
مس رفسنجان با این پیروزی ۳۵ امتیازی و در رده دهم جدول قرار دارد.
انتهای پیام

بخوانید:  آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان هرمزگان تا 10 شهریور 1401



منبع