شناسایی ۷۳۸ فقره تخلف حمل اضافه بار در راه‌های استان قزوین

وی از صدور ۲ هزار و ۲۷۷ فقره پروانه عبور بار‌های ترافیکی در سال جاری نیز خبرداد و افزود: صدور پروانه عبور مربوط به محموله‌هایی با مشخصات خارج از مقادیر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار است که در آن مواردی، چون سرعت، ساعت و مسیر مجاز برای تردد قید شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جواد حق‌لطفی از شناسایی ۷۳۸ فقره تخلف حمل اضافه بار در راه‌های مواصلاتی استان قزوین خبر داد و گفت: تعداد شناسایی این تخلف نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: در این اداره علاوه بر نظارت بر حمل میزان بار، نسبت به رعایت مقررات حمل و نقل مواد خطرناک نیز نظارت لازم صورت می گیرد که در این راستا ۱۲۳ مورد بازدید توسط گشت‌های کنترل و نظارت از این ناوگان صورت گرفته است.


|

وی افزود: راه اندازی گشت‌های نظارتی با مشارکت پلیس راه استان و رصد جابه‌جایی کالا توسط ناوگان بار و هرگونه تخلفات جاده‌ای همواره با جدیت در راه‌های استان قزوین در حال اجرا است.

انتهای پیام





حق‌لطفی با اشاره رشد ۷ درصدی صدور این پروانه‌ها در سال جاری گفت: در این مدت ۲۸ مورد بازدید توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک از روند عبور بار‌های ترافیکی صورت گرفته است.