شنا در این اماکن ممنوع!

به گزارش برنا؛ با توجه به این‌که همه سازه‌ها و تاسیسات آبی، مناطق ممنوعه شنا محسوب می‌شوند و امکان پایش دائمی همه این اماکن وجود ندارد، درخواست ما از هموطنان، به‌ویژه هم‌استانی‌ها این است که هشدار‌ها را جدی بگیرند و از شنا در این محدوده‌ها خودداری کنند.

او افزود: این تعداد مرگ در رودخانه‌ها، سازه و تاسیسات آبی استان در حالی ثبت شد که همواره از سوی شرکت آب‌منطقه‌ای و سایر دستگاه‌های مرتبط از جمله پزشکی قانونی و هیئت نجات غریق استان تأکید می‌شود هم‌استانی‌ها و هم‌میهنان گرامی از شنا در این محوطه‌ها بپرهیزند.


آیا این خبر مفید بود؟


شرکت آب‌ منطقه‌ای مازندران درباره خطرات ناشی از شنا در تاسیسات آبی استان در فصل گرما هشدار داد.





منبع

فاطمه پورکاویان، مدیر روابط عمومی شرکت آب‌ منطقه‌ای مازندران با اشاره به آغاز فصل گرما، گفت: هر سال در ماه‌های خرداد تا شهریور شاهد حضور برخی علاقه‌مندان به شنا در آب‌بندان‌ها، دریاچه سدها، رودخانه‌ها و کانال‌های کشاورزی هستیم که در اقدامی پرخطر تصمیم به شنا در آب این سازه‌ها می‌گیرند و متاسفانه برخی از این افراد نیز جان‌شان را از دست می‌دهند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

شنا در این اماکن ممنوع!

پورکاویان گفت: علاوه بر ممنوعیت شنا در دریاچه سدها، تاکید می‌شود که علاقه‌مندان به ماهیگیری نیز برای صید ماهی به حاشیه دریاچه سد‌ها نروند. متاسفانه در سال‌های اخیر مواردی از این دست نیز وجود داشت که به دلیل افتادن شخص در دریاچه منجر به غرق شدن فرد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب‌ منطقه‌ای مازندران در پایان افزود: با توجه به این‌که همه سازه‌ها و تاسیسات آبی، مناطق ممنوعه شنا محسوب می‌شوند و امکان پایش دائمی همه این اماکن وجود ندارد، درخواست ما از هموطنان، به‌ویژه هم‌استانی‌ها این است که هشدار‌ها را جدی بگیرند و از شنا در این محدوده‌ها خودداری کنند.